Hier een woordje van een nieuw lid van de organisatie als jullie nog leuke ideeën hebben voor wat we ook nog bij de rit kunnen doen kunnen jullie mij pben. Natuurlijk als jullie nog tips hebben zijn deze ook meer dan welkom
Dankje voor de felicitaties Vandaag leuke dag gehad Voelde me niet echt jarig Tot onder engels ik ging trakteren (ja zelfs als je 17 wordt trakeer je nog haha) Iedereen feliciteren Me beste vriend wat is er aan de hand heb je wat gewonnen ofzo Toen begon hij keihard te lachen Hahhahaa jou reactie Gefeliciteerd En vanavond heerlijk gegourmet met 2 vriendinnen en daarna nog stukje film gekeken The Alibi Me hyves spacede hem toen ik me aanmeldde pling pling pling 5 pagina's vol felicitaties heerlijk Zaterdag groot feest heb er zin in
Ik vind het een goed idee, en zou evt graag mee willen doen maar vind 46 pagina's doorzoeken wat veel heeft iemand een pagina nummer voor mij waar ik meer info kan vinden?
Hey ik ga dit topic volgen!!! Super super leuk idee, kga morgen "even" proberen alles door te lezen (nu geen puf voor) Ik zou héél graag mee willen rijden, ik hou het in de gaten!
O god nu komt het echt dichtbij! Pony is wel wat drukker ... en mischien is ze op dag zelf heel hyper ,maar is dit erg? (uiteraard als het echt niet lukt ga ik terug)
Ik weet niet of ik het hier neer mag zetten maar bij deze een klein groot oproepje. Mijn verzorgpaard en ik hebben inmiddels vervoer maar mijn vriendin en haar vp nog niet. Als er nou een supergeweldig iemand zou zijn die Bonnie mee wilt nemen ( bv als er een plek over is in een tweepaardstrailer of iemand die er toevallig langsrijdt ) zou dat echt super zijn. Ik kan evt als bedankje een roze setje maken , wat ik ook voor mijne ga doen. Het gaat om regio drenthe. Willen de mensen die dit wel willen mij pben over waar de pony staat? Alvast bedankt
Weten ze al de plaats in Drenthe? @B_r_e_n ja hea fuscha was het volgens mij
Sodeletuut
Geplaatst: 23-02-11 20:46
xDeems, waar woont je vriendin? Ligt er een beetje aan waar de rit is, of het kan, maar als ze vlakbij woont kan het denk ik sowieso wel..
Ik heb echt zooo veel zin in de rit! Ik heb trouwens ook al een roze set. Maar niet speciaal voor de rit gekocht hoor. Ik houd gewoon van roze. En verder heb ik ook nog een roze rijbroek, roze sokken, roze shirt en een roze vest.. Dit is mijn roze rijbroek (en het slachtoffer wat straks helemaal roze wordt): http://img441.imageshack.us/img441/2606/img4144s.jpg
De ritten worden gehouden op 15 mei, de plaatsen kunnen wij nog niet bekend maken, kijk anders even in het update topic Die staat hier ergens in de laatste pagina's wel vermeld