maar als al die mensen in de ochtend rijden , kunnen we altijd nog op zondag middag toch ??
hehe sorry zal niet zeuren om het te verplaatsten Zal mijn best doen om mijn werk om te kunnen ruilen met een collega , wordt lastig maar misschien als ik heel erg lief tegen der doe dat ze het wel wilt .
Ja dat was de reden dat het zaterdag werd... er vielen er al een hoop af door wedstrijd...
Weet je ik kan beide dagen dus trek even mn handen ervan af.... gaan jullie maar even kijken hoe of wat! Maar ff happie eten ben ik in ieder geval wel VOOR!
ja weet je wat we doen...we moeten tegen die tijd gewoon evene kijken hoelaat iedereen start die dag..en dan kunnen we het bepalen...maja wie weet lukt het je mijke..of mag je een half dagje werken..
Miez
Geplaatst: 22-02-10 20:39
Ik wil ook eten!
Liez
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-10 23:04
HubbaBubba schreef:
Maar we kunnen toch ook wandelen met diegene die willen wandelen, daarna ff wat drinken en dan eten voor de mensen die willen eten... of kan dat niet
Goed idee.. Ik wil liever niet mee eten... ja wil het wel... maar heb geen inkomen tot mei dusjaa... beetje lastig
Ja dat was de reden dat het zaterdag werd... er vielen er al een hoop af door wedstrijd...
Weet je ik kan beide dagen dus trek even mn handen ervan af.... gaan jullie maar even kijken hoe of wat! Maar ff happie eten ben ik in ieder geval wel VOOR!
Ik wil ook wel mee een happie eten, tenminste als de datum mij past. Ik weet niet welke datum er nu afgesproken is? Ik heb zoveel datums voorbij zien komen