[besloten] Tinkerkletsweekendje! 18-20 juni @ grid's stal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:49

Janet, daar is toch altijd plek voor. Gezellig :j . Mirjam komt zaterdag ook zonder paard.
Wat betreft de BBQ moet je even met Grid kijken wanneer ze de pakketten gaat bestellen.

Tja, de twijfels heb ik gehad en daar mijn keuze in gemaakt. Maar als de groep steeds kleiner wordt, ga ik Vince maar meenemen als opvulling :7

D_Travis

Re: [besloten] Tinkerkletsweekendje! 18-20 juni @ grid's stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:50

ja janet tuurlijk!! leuk!!

Leon en Puck!! OOK!!!!!!!!!!!!!!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:53

Janet, je bent de TS hier.... need I say more? :D

Ik heb altijd pas op het laatste die twijfels :+
Vind het zonde om te luisteren naar die twijfels overigens, dus ik ben van de partij hoor.
Puck, we steunen elkaar :P

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:53

Begrijp me niet verkeerd, ik wil echt heel graag :)
Maar vind het gewoon spannend. Zonder paard niet, dan kom ik wel. Maar in combi met Nigel... Het is vooral veel geregel, en dat vind ik lastig.
Ik vertrouw er gewoon op dat Nigel zich gedraagt met de ritten, en dat we anders een oplossing vinden (misschien dat ik er heel on-NH voor de zekerheid een scherper bit inhang, mócht het nodig zijn, dat ik t heb, puur voor mijn eigen gevoel).
En verder staat hij bij Timo, die vertrouw ik ook wel, en Rebecca ook.
Ehm.. ja, het laden/vervoer. Dat vind ik écht spannend, maar ik denk ook dat dat met geduld gewoon goed komt.

Juist Leon, samen staan we sterk :+

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:54

=:)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:55

Ik kom voor de BBQ en blijf een nachtje slapen (en hoop stiekem dat er een vrachtwagentje uit de lucht komt vallen).

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:55

Ik zei het ook al in PB... ik ben makkelijk zat bereid om indien nodig met iemand van de groep af te splitsen als iets niet goed gaat in de groep. En desnoods lopen we :+

Laden en vervoer IS gewoon spannend, dat is een kwestie van doen doen doen....

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:56

ik kom zonder paard, ik denk dat Nathan wel in mijn peugeotje past Denise ;)

we slepen elkaar er door heen toch! ik vind t ook spannend dat ik op een "vreemd" paard ga rijden

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-10 22:56

Ja hallo kan nog wel de TS zijn, maar heb er niets aan geregeld :+

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:57

Precies, doen doen doen :D
Maar dat komt eraan.
De auto is er al (mn pa heeft een nw Citroen Crosser.. geld teveel :+ ) en ik ga op voor mn E of ik koop een trailer(zonder E, auto is zwaar zat) als ik klaar ben met mn studie...

Denise!! Wat gezellig!! :D :D (jammer dat ik er dan niet ben :+ )
Laatst bijgewerkt door Puchje op 04-06-10 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:59

Hier gaat Arjan in Juli op voor zn E en dan is het sparen voor een nieuwe auto... hij wilt een busje als onze huidige auto op is.
En dan kunnen we eindelijk met 2 paarden op pad :oo Nu huren we steeds een 1,5-paards, voorlopig prima zat!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 23:02

joo vette auto

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 23:02

ik vind het ook best spannend hoor allemaal puck, maar ik ga gewoon, heb er namelijk ook enorm veel zin in!
weet gewoon niet hoe odinn is enzo, maar weet wel dat hij waarschijnlijk vrolijk met de groep mee gaat al zou ik achterstevoren zitten.
gelukkig ken ik de weg daar en vind dat wel heel fijn, als ik het dan toch eng vind of wat dan ook weet ik de weg terug te vinden en stap ik lekker terug :P
Zou het echt heel jammer vinden als jullie niet zouden komen hoor puck en leon!!

leuk janet! gezellig!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 23:03

ik zie eerlijk gezegd het meest op tegen de reis, ik ben altijd bang dat mijn auto het begeeft ofzo, en dan sta ik daar in mn remi..
gelukkig zijn we pasgeleden nog die richting uit gegaan en dat deed ie ook keurig maar toch..

ik heb er echt super veel zin in :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 23:12

Maartje, vrijdag ben ik er ook, dus kan je altijd een stuk met je meelopen met Odinn.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 23:19

:D fijne gedachte :)

het gaat echt heel goed met rijden, hij schrikt wel soms van iets en gaat dan stil staan, en dan schrik ik :P maar er gebeurt nooit wat. en dan ben ik altijd alleen, met meerdere paarden zal er helemaal niets aan de hand zijn.

heb ook echt zin in de gezelligheid :D

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 23:54

Ik vind het niet echt spannend meer, omdat paarden inmiddels al heel wat gezien hebben en tot nu toe overal relaxed bleven. Maar ben helemaal bereid me in welk tempo dan ook aan te passen. Daarnaast zijn onze paarden erg geschikt als stootbumper, dus ook dat kan... :+
Ik geef jullie allebei een schop onder je kont, want hoop heel erg dat jullie wel komen! Soms moet je even dingen overwinnen, en dit is vast een goed moment! :D

Puck: Hier nog een aanbod. Mees wil je nadat hij mij heeft weggebracht ook wel komen halen? Dan ben ik er al (in Uden dan), en kunnen jullie evt. nog op je gemakje laden? Mees ken je wel... en die's altijd heel relaxed, haha!

Ik vind het spannender om met zoveel onbekenden/beetje bekenden te zijn, maar ook erg gezellig!

Ow, en Dagmar, Banbay is liever lui dan moe, dus geen zorgen...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 00:00

Puck sorry dat ik je beetje in de stress heb gejaagd Y;( maar ik kan er dus weer slecht tegen als het ineens anders is als ik dacht dat ik afgesproken had :o Ook omdat ik dus eigenlijk graag op stal ben als men arriveert :) Tussen ca 15-19u komt iedereen (maartje wat eerder) en ook nog eten en avondritje voor de liefhebbers :z
Daarbij wil ik juist met Nigel ook niet het gevoel hebben te moeten haasten... en weet dus nu even niet wanneer ik dan na 17u op en neer zou kunnen rijden en laden :o je bent nu ook weer niet in 5 minuten op en neer :+
Maar er is vast wel een oplossing te vinden :) trailers kunnen trouwens ook geleend worden alleen mijne heeft wel gebruiksaanwijzing :=
[edit] Ah en lees nu ook de optie Mees :)

Janet Ja gezellig 8-) :Y) ik bestel bij http://www.barbecue.nl/barbecue.htm is 11.15 pp en kan tot 2 dagen van te voren bestellen, maar denk dat ik van de week ff bel ;)

Leon >;) :D en gaaf straks met 2 paards op pad :z =:)

Dagmar :(:) komt vast goed :) en anders bel je maar dan kan er vast wel iemand komen of ANWB?

Maartje komt ook goed :)

Geloof dat iedereen wel bereidt is rekening te houden met elkaar en desnoods stappen/ afsplitsen :)
Say is ook goede bumper :j

nog 2 wk := :):) :z

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 01:43

Avond, hier ook nog ff bijgelezen :D
Ehm, hier alles relaxed en ik zal wat uitstralen naar iedereen die het nodig heeft!
Leon we zijn met zijn meerdere onderweg(trailer), dus komt helemaal goed! In john heb ik inmiddels alle vertrouwen die heeft er al heeeeel veeeel km opzitten met Niamh!
Geen idee wat Lotus in een groep doet, is manegepaard geweest, dus ga er van uit dat dat wel goed zit. En zo niet dan toch :D
Afstappen doe ik niet, heb altijd het idee dat ik meer te zeggen heb over een paard als ik m tussen 2 handen en 2 benen heb dan in 1 hand......
Nu echt slapie slapie doen!! bye bye!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:57

Marleen!!!!!! :oo
Ik overleg met Ingrid, en dan hoor je iets van me.
Wat verschrikkelijk lief!!!!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 11:16

wat super lief dat er zoveel voor mekaar geregeld word! Super lief aanbod van marleen voor puck zie ik, komt helemaal goed met nigel puck jullie komen gewoon gezellig mee rijden :D

Pallieter is ook een goede bumper, die loopt elke week minstens een buitenrit van 2 uurtjes, veel stap hoor :P ik voorzie nog geen problemen, en anders weet ik dat dat ook wel weer goed komt :D

Ik kan alleen maar zeggen, ik heb er heeeel veel zin in!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 11:18

Ik weet alleen nog niet hoe ik het zaterdag avond ga doen, of ik rij terug of ik moet een slaapplek regelen.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 13:12

Ik ben er zaterdagnacht niet meer, dus kun je mijn plekje innemen toch?
Puck, laat je het wel even weten dan? Mees heeft daarna nog een verjaardag, maar dat maakt hem qua tijd niet veel uit.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:34

puck hier dezelfde problems.
Onwijze zenuwen, timo voor de 2e x op trailer ( schaam me)
Nog nooit in groep mee naar buiten geweest enz enz
maar ik vertrouw in jullie en indien nodig vast wel iemand die afsplitst.maar vooral vertrouw ik op Timo,moet raar gaan wil de gek gaan doen ofzo.
en hetzelfde als ellen,liever als ik erop zit dan dat ik ernaast loop.
maak me ook een beetje druk om zijn conditie en om het achterlaten van de overige paarden en mijn twee honden maar....... heb me er zo op verheugd dus ik ga gewoon ;-)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:49

Janet matras meer of minder maakt niet uit :) en idd marleen en puck zijn er dan niet ;)

O Ellen je moet trouwens wel keer afstappen :P ivm door poortjes :+

nu druk met wedstrijd maar daarna verder met alles voor het weekendje 8-) :):)