Ja, dat denk ik ook.Berdien en die vriendin van Daphne vallen af..dus dan zijn we met 8?Ger? Kom jij nou wel of niet?
Mijn vader wou ook wel mee.. Hij heeft nog steeds het idee dat wij straks met zn allen de duivel zitten te aanbidden.. Ik zweer het.. Die man is gestoord..
Nog even voor iedereen, als iemand een stoel kan meenemen, heel graag...ik heb er maar 4...en eventueel een klaptafel is ook erg welkom...mijn tafel is te klein namelijk...
Moest er trouwens nog wat mee genomen worden qua eten en drinken?*probeert nog steeds wakker te worden..*
Super Manuela! Hoeveel kan je er meenemen?En ik koop alles (als ik het lijstje nog kan vinden) dus je hoeft alleen maar geld mee te nemen. Als iemand iets specifieks wil drinken moet ie het even zeggen...
Ik drink alleen water wat uit de bronnen van Les sur de la mer au Port Saugance komt.. Ik denk dat ik er wel 4 mee kan nemen.
Super Nans! Dan zouden we er al zijn geloof ik....misschien nog 1 erbij...En dat water heb ik niet meer...net het laatste zelf opgedronken.
Wij kunnen ook wel een stoel meenemen hoor dat is geen probleem.Voor mij graag geen lightdrinken, verder maakt het me niet zoveel uit.
Super, als jij dan die stoel mee wilt nemen? Jullie drinken gewoon dingen zoals sapjes enzo toch?Zal ook cola halen...moet dat gewone zijn of light?
Voor mij geen cola light dat drink ik niet, weet niet of iemand anders het drinkt.Gewone cola is voor mij goed.
Mooi, stoelen genoeg dan. Kan iemand nog aan een klaptafeltje komen ofzo?Ik ga ook nog even rond vragen maar anders hebben we te weinig ruimte. Ik zal sinas en cola halen en sapjes.