Ik heb net even met PP gebabbeld en zij heeft om half 1 met Maris afgesproken, zodat ze nog kunnen helpen met boodschappen doen. Ik kan echter om half 3 gaan lessen met Kyra. Dan kan ik dus 2 dingen doen, of mijn les afzeggen en mee gaan, of wel gaan lessen en zelf rijden. Duuus de vraag; hebben jullie al een beetje in je hoofd hoe laat jullie weg wilden gaan? ( Esther en lieveli dus )
Dan wil mijn vriendje misschien wel met je daten...
Ik zeg s' ochtends echt de vreselijkste dingen, en vaak weet ik het niet meer. Het is wel eens gebeurt dat ik mijn vriendje voor gore kankermongool uitschold, en meer van dat soort dingen, en dan kwam ik s' middags naar beneden en dan wist ik niet waarom hij boos was. Maar nu weet hij wel dat ik me dat niet kan herinneren en niet expres doe. Maar in het begin was hij echt gekwetst.
Vaag, ik zeg steeds vriendje maar het is wel uit. Mmmh...
Ja maar ik moet bekennen dat we dingen doen die ik niet met al mijn vriendjes doe..
Ja ik denk dat het wel weer goedkomt. Theun is ook gewoon een jochie van 16 in het lichaam van een man van 27. Hij had laatst op een formulier gezet dat hij 25 was, en toen ik 'm daarop wees moest hij even terugrekenen naar zijn geboortejaar. Wat een appelflap!
haha ik denk: laat ik eens in het meeting topic kijken of er nog iets nuttigs staat over de meeting... Maar het gaat dus hier over mannen Ik ga overigens nu het geld over maken naar Arethe ik ben het helemaal vergeten!!!!!
Ach lieveli met het ene vriendje ga ik graag stappen. Met het andere vriendje praat ik graag. Weer een ander vriendje mag me masseren. Zo heb ik overal mijn vriendjes voor!!