Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
biancailona schreef:eerder in dit topic is al bekend gemaakt dat hilde voorop gaat en ilona achterop
biancailona schreef:we zien ter plekke wel, maar af en toe vraag ik me af of het verstandig is dat jullie meegaan, na al die discussies, ik bedoel ik heb geen ruzie met jullie, maar je snapt hem
engelina schreef:biancailona schreef:eerder in dit topic is al bekend gemaakt dat hilde voorop gaat en ilona achterop
lees me bericht is goed ilona loopt dan toch achteraan.
![]()
en vraag alleen of ik achter wietske mag rijden.
engelina schreef:biancailona schreef:we zien ter plekke wel, maar af en toe vraag ik me af of het verstandig is dat jullie meegaan, na al die discussies, ik bedoel ik heb geen ruzie met jullie, maar je snapt hem
ik heb verder persoonlijk met niemand meer echt problemen dat ik weet.
maar ik geef toe dat ik voor eva op kom.
biancailona schreef:en ik geef gewoon aan dat ik geen zin in moeilijkheden heb,
Hilde_q schreef:voor de duidelijkheid: mama citeerde en ik typte
Softijs schreef:Ik zou zaterdag best willen fotograferen?Als jullie dat goed vinden natuurlijk. Ik kan sowieso bij aankomst en vertrek wat foto's maken. Tijdens buitenrit zou ik misschien mee kunnen fietsen, of ik zou (jullie stoppen bij manege eersel toch?) rond afgesproken tijd even met de auto daar naartoe rijden en dan van de tussenstop wat foto's kunnen maken. Of is dat teveel werk?
Softijs schreef:@ engelina: Ja ik zou eigenlijk meegaan maar Súla (nieuwe pony) heeft soms van die buien. Dan pakt ze het bit tussen de tanden en racen maar, en ik wil liever ongelukken voorkomen.
Hilde_q schreef:Okee ik heb met ons mam en met bianca overlegt.
Mijn mama is van alles op de hoogte, heeft alle reacties gelezen !
Zij is ook tot de conclusie gekomen dat er een aantal mensen zijn die zich niet gedragen naar haar/zijn leeftijd. Zij vind ook dat als je van te voren al zon reactie plaatst dat je dan al zo'n rel kunt verwachten.
Ook vind ze dat als wij ( bianca en ik ) regels/afspraken maken dat je die dan dient te volgen. Wij zijn niet voor niets degene die alles regelen, terein is ook van mensen die ons vertrouwen.
Ze vind dit onbeschoft, kinderachtig en niet passen. Zij vind dus ook dat deze mensen omwille van de gezelligheid niet meer mee dienen te gaan.
Mijn moeder hoopt hiermee jullie geinformeerd te hebben over de gedachte die nu speeld !
WiskyBokjes schreef:Ik wil er even snel één ding aan toevoegen..
Ga ook niet bij je voorganger op de hakken lopen, je kan toch zoiezo afstand houden?
Tass schreef:Duurt het nog lang voordat we gaan
engelina schreef:engelina schreef:@ marianne franzel kon toch ook wel eens trappen?