Mara je was er toch, volgende keer zal het een stuk minder eng zijn. Ik heb echt een topmiddag gehad, vond het geweldig om iedereen te zien en ja je spreekt niet met iedereen persoonlijk, maar we waren ook met een flinke groep.
Volgende keer weer!!!
Patriciavt
Geplaatst: 28-04-13 18:05
Haha Kirsten wij doen binnenkort wel weer meeting
Mara, was hartstikke gezellig! En zoals ik al zei, is weer een positieve ervaring, volgende keer stap je er anders in! Dit was voor iedereen spannend
kepo
Geplaatst: 28-04-13 18:21
Marley schreef:
Vince
Vince vond jou ook
Askim
Geplaatst: 28-04-13 18:22
Ik vind Vince ook leuk!! Kon ik even babyknuffelen!!
kepo
Geplaatst: 28-04-13 18:25
Askim schreef:
Ik vind Vince ook leuk!! Kon ik even babyknuffelen!!
Ik ben er ook weer!! Al even hoor, maar moest natuurlijk eerst Meaghyn tevreden stellen. Die had een vieze luier en honger. Onderweg natuurlijk een poepluier, zucht... Maar ook dat hebben we soepel opgelost
Ik vond het ook supergezellig. Had nog met een paar willen kletsen, maar teveel mensen en te weinig tijd. Dit vraagt natuurlijk om een herhaling! Locatie vond ik ook prima te doen. Gezellig en lekker centraal (zegt iemand die 2 uur moet rijden ) En Mara top! Ik had ook graag even met je willen kletsen, maar dat is er niet echt van gekomen. Sorry. Daan heb ik ook niet gesproken alleen wel even gezwaaid Pan met salade is leeg, dus das ook goed gegaan. Nu even die ene foto uploaden Waarom ik een camera mee had geen idee.
En Lisa ik vind de kleertjes geweldig! Dank je! Ben er superblij mee.
Fantast
Geplaatst: 28-04-13 18:55
Mara top dat je er was hoor, en was erg gezellig! Hier zelfde vraag als Joanne, wanneer gaan we weer??
En ik hoop dat het zo werkt anders moet ik ze appart op bokt zetten
Ik heb de zeeuwen blij gemaakt met de laatste stukjes oranjekoek,
Helaas ook niet met iedereen gekletst maar ja ukkie vond het nodig om 2 x te tanken en dan ben je niet zo mobiel zolang hij tankt. De volgende meet zijn prul en pietertje er in ieder geval bij
Mayo
Geplaatst: 28-04-13 18:55
Mara82 schreef:
Mayo schreef:
Ben jullie aan het zoeken op FB via Mer, ben nu al een berg namen kwijt
Ik zie nu pas dat je uit de meern komt.... Ik pm je ff...