Ben er ook achter gekomen dat ie het heerlijk vind als ik zn rug masseer met de muis van mn hand.. dus dat ga ik ook maar eens vaker doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Niaff mee vond je geen optie toch?
Archy loopt op alles wel, alleen helaas loopt ie het liefst met 1 been over kiezels/grind ! dat doet hem echt zo verschrikkelijk pijn! Vooral nu hij met die losse wand zit en die zool is dat dus niet verstandig. Maar ja als het moet dan moet het, dan stap ik er dat soort stukken wel af en slalom ik wel tussen de bomen door ofzo.
aalstreep schreef:of je gaat mee en blijft op stal om te poetsen enz. dan kun je wel meedoen met de bbq en de andere dingen die sandra vast voor ons in petto heeft. Als je dan alsnog denkt dat het gaat met rijden kun je altijd mee rijden of je wandeld er gewoon een stukje achteraan. Ik zou het zo jammer vinden voor je als je alles moest missen. Niaff mee vond je geen optie toch?
Ben gek op mn meissie hoor, maar op vreemd terrein is ze niet echt handelbaar.. Dan moet ik er 10x per uur af en weer op 
marjan1986 schreef:tsja moeilijk. Heb er zelf geen ervaring mee. Paard van kennis is vanuit friesland verhuisd naar de veluwe voor bos ritten omdat die atrose in alle benen had. Zou indd gewoon de vee arts ff horen! Kiezel en steen paadjes moet ik zo veel mogelijk wat mijden trouwens, daar loopt archy stok kreupel op omdat zijn zool heel vlak ligt en Loop dan een groter risico op een kneuzing. Wel handig dat we 't daar over hebben. Hi hi. Ik zou 't ook heel jammer vinden als je niet mee kan! Staat daar niet een paard die mee kan voor de ritten? En sjel indd voor 't poetsen en maybe klein ritje ofzo?

ik ben alleen benieuwd wat jullie in mijn situatie hadden edaan..