Het concert van Ilse Delange gisteravond was gaaf! Mijn logee's zijn weer mijn huis uit. Net nog even uitgewaaid op het strand en even lekker warme choc met een chocomuffin gedaan op het strand. Hier is het inmiddels opgeknapt en droog.
@_Sanne: Sterkte met je oma! Ik heb je van de lijst gehaald.
@sanne_shelly: Oeps. Dat komt wss door alle afhaakjes en wisselingen. Nu staat het wel goed.
@Chantal: Beterschap!
Ik zal het weer even goed in de gaten houden. Het lijkt er wss op dat het net zoals gisteren en vandaag de ochtend gewoon prut is en pas halverwege de middag begint op te klaren. Daar hebben we natuurlijk niets aan. Dikke kans dat we op zoek moeten gaan naar een alternatieve datum. Dat zal wss erg lastig zijn, omdat er mensen uit de huidige groep niet zullen kunnen of op vakantie zullen gaan. Als we vanavond om 20u besluiten om de meeting te verzetten zal ik een nieuw document op mijn Google Drive zetten waar alle huidige mensen op de lijst kunnen aangeven wanneer ze kunnen zodat we iig voor een datum kunnen gaan dat de meesten kunnen. Het zal waarschijnlijk erg lastig worden om een datum te vinden waar wij alle 25 man kunnen ben ik bang.
Voorlopig heb ik er nog gewoon vertrouwen in dat het goed komt morgen!
(Ik hoop het ook, ben al een paar uur bezig met tuig poetsen etc.....)
Madieke
Geplaatst: 14-07-12 15:40
Laat het morgen a.u.b. droog zijn!!!! Pfff...
Sanne sterkte en Chantal beterschap!
MS_eventing
Geplaatst: 14-07-12 15:47
Op buienradar staatvoor morgen 50% neerslagkans in udenhout.! Dit is al een heel stuk beter.. Want vandaag was neerslagkans 75% dus dan zou het morgen een stuk beter moeten zijn! Dus ik heb nog alle hoop
Jep maar nu is het hier weer begonnen met regenen maar niet echt super hard!
Mabotje
Geplaatst: 14-07-12 17:08
Wat mij betreft moet t, behalve een 5 min. sporadisch miezerbuitje, droog zijn. Ook heel vochtig weer is funest voor de camera. 50% kans is wat dat betreft niet goed genoeg. Als t de afgelopen dagen droog geweest zou zijn, was het een ander verhaal, maar met alles wat er gevallen is is t niet positief. Waar blijf je met al die paarden, spullen en tuigage als er echt een flinke bui komt? Dan is alles nat en ook niet mooi voor foto's. Ben normaal wel iemand bij wie t glas halfvol is, maar je moet ook reëel blijven en t is gewoon al de hele week bagger en dat voorspellen ze voor de komende dagen ook, helaas...
Je hebt wel een punt ja, anderhalf uur heen en nog een keer terug rijden om halverwege de dag al als een verzopen kat rond te lopen, inclusief t risico dat mn camera de nattigheid niet grappig gaat vinden is toch iets om over na te denken :/