Ja het is en blijft een shet he

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Freya schreef:Ja ik weet het, maar je weet dat ik de foto's altijd zo snel mogelijk online wil hebben.
Al heb ik gisteren wel ruzie met me nichtje, van haar hond had ik vorige week zondag foto's gemaakt en die staan nog niet online ... oeps. Dus na deze foto's ( of tussen door ) heb ik nog een spoed klusje
Freya schreef:Over het algemeen ben ik zelf niet tevreden over de foto's. Als ik het zelf heel eerlijk mag zeggen. Er zitten inderdaad leuke plaatjes tussen, ik nu alleen over mijn eigen foto's praat
Als de modellen ze mooi vinden, ben ik al tevreden, maar heb betere geschoten ...
loonew schreef:Ik vind de fotos erg mooi geworden en er zit bij esmee echt de passie en liefde in haar blik! Ze is zo vertrouwend met die pony, dat straalt echt van de foto af hoe eigenwijs hij ook is dat dringt zelfs door op Facebook zoals ik las! Ben echt oprecht tevreden met de fotos ! Maar ik vind ze allemaal erg leuk ,t is natuurlijk ook niet echt moeilijk een boeren shettert maar zelfs die spreekt op de fotos! Vond het echt een heel fijne dag! Ookal had esmee geen zin er meer in!