Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan ik meelopen. Nee dat doe ik Silke niet aan, ben een beetje te groot voor haar. (1.80 en weeg ook iets meer dan 60 kg)
Dat heb ik al ooit gedaan en dat was erg leuk
, scheiterd 1e klas meld zich
? Of wat andere voltigekunstjes haha
Dan doen Jauke en ik een kunstje tegelijk

Courses schreef:Hahaha, maak jij dan ook een koprol?
Silke vind ik zo'n leuke pony! Ben alleen te lang denk ik, gewicht zit wel goed
Maar als het mag wil ik wel kijken of ik een kunstje kan doen op Jauke. Al moet ik een beetje voorzichtig zijn want 1x met de ambulance afgevoerd worden is wel weer genoeg voor deze winter

DIE BIJT HOOR!
Amable schreef:Ik vond het met Jauke laatst ook prachtig, komen bij een evenement waar we eerst vanaf de parkeerplaats een stuk door een bos moesten voor we op het terein waren. In het bos was het kop erop, snurk en grote ogen, op het moment dat we het evenemententerein op kwamen met de vlaggen, stands, ballonnen, rennende kinderen enz ontspande hij en kreeg echt zo'n blik van owh, gewoon een show

Amable schreef:Ik vond het met Jauke laatst ook prachtig, komen bij een evenement waar we eerst vanaf de parkeerplaats een stuk door een bos moesten voor we op het terein waren. In het bos was het kop erop, snurk en grote ogen, op het moment dat we het evenemententerein op kwamen met de vlaggen, stands, ballonnen, rennende kinderen enz ontspande hij en kreeg echt zo'n blik van owh, gewoon een show