Is er wat bekent welke gemeentes het gaat. Kan ik alvast kijken of ik kijken of ik tijdens mijn vrije weekend in ottelo ook mee kan doen,als ik dan toch in de buurt ben Zijn de gemeentes zo moeilijk aan het doen dan? Kom op gemeents er wahten best wel veel mensen op jullie
CupCakes_
Geplaatst: 14-02-11 21:48
gaat het ook over zuidholland??
corientjuhh
Geplaatst: 14-02-11 21:55
Zonet te horen gekregen dat mijn buurvrouw weer kanker heeft Morgen krijgen ze te horen wat ze nog kunnen doen en of er geen uitzaaiingen zijn
Die laatste zin anders om
Daphne__
Geplaatst: 15-02-11 03:10
Sterkte Corientjuhh
Ik zet even een heel groot stipje hier, want als het gebeurd wil ik proberen erbij te zijn Al is ons paard nu nog niet goed ingereden.. we hebben er nog genoeg die mischien wel mee kunnen. Ligt eraan wanneer het gebeurd allemaal, want de pony's staan allemaal te koop
Er komt idd een stuk meer kijken bij alleen de toestemming helaas gaat hier flink wat tijd in zitten, maar we hopen snel alles rond te hebben
CupCakes_
Geplaatst: 15-02-11 21:54
ik volg dit ook maar gaat over zuidholland ook? okeee, niet echt zn goeie zin
Sodeletuut
Geplaatst: 15-02-11 21:55
Corientjuh..
@organisatie: Ik vind het super dat jullie hier zo veel werk en moeite in steken! Ik zou jullie wel willen helpen, maar ik ben denk ik niet echt de geschikte persoon. (17 jaar en geen ervaring met organiseren van grote evenementen)..
Ik wil ook wel helpen, maar het is voor mij afhankelijk van waar de rit gehouden wordt. Ik ben 23, woon in Ravenstein en heb maar beperkte vervoersmogelijkheid. Alles wat ik zou kunnen helpen doe ik graag. Heb geen school op dit moment, alleen werk maar dat is naar mijn mening wel te combineren. Met organiseren heb ik wel wat ervaring. Heb een juffendag mede georganiseerd voor een school en als opdracht van mijn opleiding.
Overigens gaan we achter de schermen druk verder met andere dingen. Dus als de gemeentes (zijn áltijd langzaam, met alles) toestemming hebben gegeven, alleen de puntjes nog op de i gezet moeten worden
nee inderdaad wij zijn momenteel druk bezig om alles op orde te krijgen zodat als we toestemming hebben van de gemeente we zeker weten dat de rit door kan gaan omdat we dan alle voorbereiding al hebben gedaan
Dankje Vind het echt ook vervelend voor de kinderen enzoo Die zijn 25 22 en 19 zo uit me hoofd..... Maargoed We hebben in het verleden nog iemand gekend die eerst borstkanker had Weg Toen longkanker en helemaal uitgezaaid uiteindelijk nog 7! jaar mee geleefd ging heel goed en toen opeens keihard achteruit 2 jaar chemo's en toen medicijnen
Jiss_ca
Geplaatst: 17-02-11 11:18
Ik wil ook graag mee doen met de rit. Ik hoop dat jullie alles voor elkaar krijgen op tijd Ik ben nu nog bezig met me opleiding waarbij ik ook evenementen organisatie krijg. Maar ik heb het nu heel druk, maar als jullie volgend jaar weer zoiets willen doen, wil ik zeker helpen!