Maarr, hoogst waarschijnlijk kan ik niet, dus dan mag jij mijn plekje hebben, oké?
Gerlin
Geplaatst: 08-07-09 10:12
YES
Maar zoals ik al zei in het andere topic, weet ik ook nog niet zeker of ik kan omdat ik nogal in een moeilijke tijd zit met werk om vrij te vragen ivm iedereen met vakantie!
M'n slaapplek voor die avond kan helaas niet doorgaan, dus ben bang dat ik en Darkness/Von niet komen... Ik ga nog ff kijken hoe duur openbaar vervoer is en hoe lang ik er dan over doe .
Bella kan jij me n PBtje sturen met je adres? Dat is wat makkelijker uitzoeken.
Euh, er rijden geen bussen ofzo van station Amersfoort naar Achterveld...als jullie liever met de trein reizen ipv eigen vervoer wil ik jullie wel op Centraal ophalen...of misschien dat iemand anders ook over Amersfoort komt?
Ik kom trouwens definitief niet Vier die zondag mijn verjaardag, zaterdagavond komt er al een dinnetje over en moet zaterdag dus wat dingen voor zondag voorbereiden.
Het is theoretisch gezien te doen met de trein mits ik opgehaald en afgezet kan worden op Amersfoort centraal. Dagretourtje is 2 tientjes dus dat valt ook nog wel mee...
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 21-07-09 21:56
Moeten even kijken hoe laat het wordt maar ik wil jullie best ophalen en/of wegbrengen...misschien dat iemand anders wil helpen? Of komt iedereen met het OV? Want dan hebben we een probleem want ik kan niet iedereen ophalen...past niet in Fred....
Ja hb even gekeken maar meot dan rond half 11 weer op Amersfoort zijn wil ik enigzins normale tijd in mn eentje over Amsterdam centraal heen kunnen huppelen