Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leanee schreef:Magda, zullen we het even bij de lijst houden die op de vorige pagina stond, daar staat eigenlijk meer op dan op deze lijst![]()
Niet gemeen bedoeld, maar dan hebben we alles bij elkaar zeg maar.. De cola wordt toch wel gewoon he? Geen light
Het kan zijn dat m'n moeder al kaal is als we de meeting hebben. Maar dan is ze als het goed is nog aan het bestralen. Maarrr dan is het de 1e zondag van de maand dus dan vraag ik aan m'n vader of ie niet een rolstoel kan huren bij zo een winkel hier (betaal je 25 euro borg ofzo) en dat ze dan een dagje winkelenIs voor mijn moeder niet te vermoeiend en is ze er toch een dagje uit, en kunnen wij de meeting houden, haha
Toch weer "goed" nieuws vanaf deze kant. Het zit bij mijn moeder NIET in de hersenen, WEL in het hersenvlies. Maar dit is beter behandelbaar. Ze krijgt tussen de 6 en 10 bestralingen op het hoofd. Hier word je kaal van. En daarna krijgt ze chemo, maar de bijwerkingen zijn gelukkig niet zo extreem!
C_arola schreef:Magda, als je in de buurt van Zwolle kan komen dan kun je wel met mij meerijden.
Leane, fijn dat het niet in de hersenen zit en het goed behandelbaar is.
Mocht je moeder thuis willen blijven is het ook geen probleem hoor tenzij het te vermoeiend is.
Heel veel sterkte nogmaals!
Idd gewone cola, drink niks light, vind ik echt vies.
Mocht ik meer moeten meenemen dan moet ik het even weten, hou ik er rekening mee.
Tjee, is ook al over 2,5 week als ik het goed heb