Effe oefenen he

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Girlgamer schreef:Nou ik heb weinig gemist denk ik![]()
Ik heb er ook echt veel zin in. Wil alleen nog een halsterhoofdstel en een bontje voor op mijn zadel hebben voor de meeting
engelina schreef:bij deze deel ik mee dat ik met pol achter wietske rijd.
aangezien ik me paard wel onder controle heb en afstand KAN HOUDEN
en daarom het paard niet tot trappen aangezet wordt.
Tass schreef:Nou ik ga niet helemaal voorop
ivm met richtings gevoel
engelina schreef:aanvulling tenzij het gedrag van een paard is uitgelokt door een andere ruiter met paard
Hilde_q schreef:maike: jij gaf al aan dat ze het vrijwel nooit doetde paden zijn erg breed dus je hoeft niet hutje mutje op elkaar te lopen
Maar als je al weet dat je paard erg snel trapt, tja dan ga je achteraan
Hilde_q schreef:engelina schreef:bij deze deel ik mee dat ik met pol achter wietske rijd.
aangezien ik me paard wel onder controle heb en afstand KAN HOUDEN
en daarom het paard niet tot trappen aangezet wordt.
lees mijn bericht, wij hebben besloten dat de paarden die nu aangegeven zijn( die trappen) achteraan rijden
Tass: rijdt maar lekker in nienkes kont die vind het nogal lekker volgens mijTass schreef:Nou ik ga niet helemaal voorop
ivm met richtings gevoel
mag ok niet, en vooral niet met een pony die nog niet 100 % mak isengelina schreef:aanvulling tenzij het gedrag van een paard is uitgelokt door een andere ruiter met paard
Nee , wanneer een paard trapt (en hierbij een ander paard bezeert) zijn de gevolgen voor de ruiter
mii_jessy schreef:wie wil er langs mij rijden
Hilde_q schreef:mii_jessy schreef:wie wil er langs mij rijden
Annet?
Hilde_q schreef:we rijden 2 aan 2,
dus kunnen er 2 langs elkaar achteraan.
Paard van Eva sluit de groep sowieso( die trapt voor 95 % kan ik begrijpen uit de berichten !)
Paard van Eva sluit de groep sowieso( die trapt voor 95 % kan ik begrijpen uit de berichten !)
mii_jessy schreef:Hilde_q schreef:
Annet?
jaah
ik ga langs annet rijden
o0eefje0o schreef:jha leek mij voor de hand liggend![]()
![]()
ze doet het niet na alles maar heeft soms wel neigingen... voornamelijk op haflingers ( bij een ander groot paard doet ze het niet ) en mensen op een fiets zijn in leven gevaar als ze ernaast rijden.... hahahahaha
maar vandaar dat ik het al hier plaats en lintje doe ik er ook aan
o0eefje0o schreef:jha leek mij voor de hand liggend![]()
![]()
ze doet het niet na alles maar heeft soms wel neigingen... voornamelijk op haflingers ( bij een ander groot paard doet ze het niet ) en mensen op een fiets zijn in leven gevaar als ze ernaast rijden.... hahahahaha
maar vandaar dat ik het al hier plaats en lintje doe ik er ook aan
o0eefje0o schreef:Hilde_q schreef:we rijden 2 aan 2,
kom eerst rijden voor je dit sugereert... mijn paard schopt als je in der kond kruipt en als je liever niet hebt dak mee ga zeg het dan gewoon.
biancailona schreef:halsterhoofdstel is bij mij te lenen, als het nodig is.![]()
Verder ik hoop dat we een gezellige rit hebben, ondanks de discussies hier op dit topic![]()
ps mijn trailer blijft ook achter corella, helaasen zit al vol
biancailona schreef:overigens hilde loopt met nienke mee voorop en ilona sluit de boel