Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Talsha schreef:hahaha, kan me voorstellen dat je er dan klaar mee bent!
Ik verhuis zo naar de computer voor de foto's, ben benieuwd.
Niene87, welke brokken voerden jullie ook alweer naast de enerqiue? We zijn gisteren bij de da geweest en kregen daar aangeraden royal canin erbij te gaan voeren. I.v.m met dun zijn, in combinatie met jeuk(/allergie.)
maj0 schreef:Ja idd dan kun je beter even gaan. Weet je gelijk waar je aan toe bent en hoef je je daar ook niet meer druk om te maken.
Donna staat er ook op. En ik fotograveer noooit meer donkere honden jeetje zeg haha. Moet nog echt heel hard oefenen. Nu eerst spike en sam en dan nog maar eens een poging tot chief doen. Die echt onwijs moeilijk is.
maj0 schreef:Ja idd dan kun je beter even gaan. Weet je gelijk waar je aan toe bent en hoef je je daar ook niet meer druk om te maken.
Donna staat er ook op. En ik fotograveer noooit meer donkere honden jeetje zeg haha. Moet nog echt heel hard oefenen. Nu eerst spike en sam en dan nog maar eens een poging tot chief doen. Die echt onwijs moeilijk is.
Talsha schreef:Oh, juist heel veel donkere honden doen!
Er zitten echt weer leuke foto's tussen. De twee laatsten zien er wel wat te bewerkt uit? (Ik ben er niet minder gelukkig mee hoor, maar misschien een tip voor Chief (en de rest) ).