ja die doet het wel! Bij mij in mijn topic doen de 4 van jou het niet meer, maar op het brabants bontje forum doen een aantal het nog wel.
Die van mij staan op dit moment alleen nog op mijn Picasa. Linkje naar de foto's staan in mijn profiel.Maar die heb je toch al gezien?
C_Spirit schreef:zijn er eigenlijk nog fotografen die nog foto's van Spirit hebben gemaakt?of heb ik nu alle foto's?Mijn foto's staan er nog niet op Eerst nog even Greco Bolero afmaken en dan is Spirit aan de beurt
Bagheera_206 schreef:Die van mij staan op dit moment alleen nog op mijn Picasa. Linkje naar de foto's staan in mijn profiel.Maar die heb je toch al gezien? Klopt het dat ik er daar van ieder paard maar een paar zie? Of ligt dat aan mijn pc?
@ Sanne: Nu doet geen enkele foto van jou van Dietour het nog Gaat dat vanzelf over? Of moet ik zelf iets veranderen ofzo?
heey dames! eindelijk heb ik een pc tot mijn beschikking en kan ik mijn foto's afmaken!Ik ben nu met Dinky bezig
Ooh die tweede is lieff! Ben alle foto's opnieuw aan het uploaden dus ze staan zometeen weer goed op dat forum!!
Sal is af, nu Ches en de foto's met z'n 3'en nog Maar kijk ondertussen ook War horse (eindelijk ) dus gaat niet zo heel hard
Ik beloof dat het dit weekend klaar is (:van mij dan iig natuurlijk.Op 1 of andere manier miste ik een paar foto's die ik nu wel heb, dus die moet ik nog helemaal doen. Dan ben ik klar als alles is verkleind en er een watermerk op staat (: