Als iedereen nou zowieso een longe meeneemt,dan hoeven we niet perse paaltjes mee te nemen toch? Ik heb dr hier ook niet genoeg staan om een groot stuk af te zetten helaas.
Misschien is het handig om even achter die penningen aan te gaan,ts ? Willen nl geen boete's hebben ofzo he? Met een grote groep val je nl wel meer op
Wanneer niemand langs het station komt (Dus wanneer mensen er al langs komen en iedereen mee wilt nemen graag), rijden wij er wel even langs met de trailer . Voor ons is het wel even onhandiger, maar anders is het ook zo l*llig . Kunnen nog 2 mensen in de auto.
Danique1990
Geplaatst: 26-03-12 13:22
oke, lelijke foto maar zo kunnen jullie wel het hoofdstel zien.
Lara
Geplaatst: 26-03-12 13:54
Astor schreef:
Ik kom met de auto vanaf Almere dus zal even kijken of het veel omrijden is naar het station.
Station Soest Zuid is in principe helemaal niet omrijden oid
Lara
Geplaatst: 26-03-12 13:54
Danique1990 schreef:
oke, lelijke foto maar zo kunnen jullie wel het hoofdstel zien.
Als ik iemand langs kan halen is dat ook prima! Hoef toch maar vanaf Leusden te komen, wie kan ik ophalen op station Soest? Heb 3 plaatsen (en 4 als jullie smal zijn haha, achter in de fiat 500 )
Dat is goed, kun je me PBen met je 06 en hoe laat je op station Soest bent?
Is er trouwens iemand in de groep die een groothoeklens heeft en gebruikt? Zo ja, zou ik dan mogen proberen? Wil er 1 aanschaffen namelijk. Werk met Nikon.
NinaCharlie
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-12 15:38
Ik zou ook graag meerijden
Heb wel groothoeklens, maar ik weet niet of ik je er blij mee kan maken (ik fotografeer namelijk met een Olympus, weet niet of dat verschil maakt?