Stappers uit Fryslan, meld je!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 21:24

Owh, vorig jaar was alles nog dikke prima toch, vreeeeemd :P
Nou ik zal voor BZV

Sentido

Re: Stappers uit Fryslan, meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 22:36

Ik vind BZV ook niks aan, kijk nu na dat Secret Story maar dat vind ik nogal vaag. Heel sneu, een jongen en een meisje hebben de opdracht gekregen om te doen alsof ze verliefd worden in het huis. Zie je de vriendin van die jongen in het publiek zitten, helemaal beteuterd.. :(:)

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 22:44

Sentido schreef:
Ik vind BZV ook niks aan, kijk nu na dat Secret Story maar dat vind ik nogal vaag. Heel sneu, een jongen en een meisje hebben de opdracht gekregen om te doen alsof ze verliefd worden in het huis. Zie je de vriendin van die jongen in het publiek zitten, helemaal beteuterd.. :(:)

aaah das zielig :P ...

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 22:46

Kennen jullie die reclame van HP printers :P ??
vind die zo geweldig :')

& deze ook :=

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 22:55

Haha die laatste is echt super leuk ;)

Maar dus.. Frank koos toch voor Anita.. ! De rest had ik allemaal wel wat verwacht. Deze opzich ook wel, maar ik dacht dat hij niet meer wou wachten.

Kzal nog even snel met school bezig en dan lekker slapen... kan morgen tot wel 07.50 slapen! Momenteel is dat uitslapen voor mij :=

(Ik maakte net volgens mij een beetje vreemde beweging op de bank en toen zat ineens mn nek vast.. zoo raar! Duurde hele tijd voordat ik mn hoofd weer recht kon houden. Kheb ook altijd van die rare dingen >;) )

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:02

Ooh Deb, arme jij. :(:)
Ik heb zoiets wel eens gehad terwijl ik sliep. Schrok ineens wakker, het zat echt compleet vast tussen mijn schouderbladen en kon m'n hoofd niet bewegen. Moest me toen ziek melden en met spoed naar de fysio want het werd echt helemaal niks. Dus hoop voor jou dat je er niet last van gaat krijgen.

En die reclames zijn echt briljant. :')

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:10

Tis nu al weer een stuk beter. Morgen even onder de heette douche.. helpt vaak ook :j

Zo 's nachts heb ik inderdaad ook eens gehad. Toen werd ik wakker en deed mn nek zo pijn, helemaal vast. Met veel moeite heb ik me toen omgedraaid en ben zo weer verder geslapen := De volgende ochtend dacht ik ook even van.. ''hoe zat dat nou? Heb ik dat nou gedroomd of..? Nee.. t'was echt.'' Zo raar! Had 's morgens bijna nergens last van. Waarschijnlijk beetje raar geslapen.

Al doe ik wel vaker vreemde dingen als ik 'slaap' soms word ik wakker en heb ik al mijn hoofdkussens (4 stuks) van hun sloop ontdaan. Liggen ze allemaal nog netjes op mn bed, slaap er ook gewoon op, maar mn kussenslopen liggen allemaal netjes naast elkaar op de grond.. :roll: Heb ik al 3x gehad.. kan me er nooit meer wat van herinneren 's morgens :=

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:13

Hahahaha dat is wel echt heel raar, heb ook nog nooit zoiets gehoord :=

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:21

Nou, ik ben weer terug hoor. Was me het weekendje wel! Heel gezellig gehad, maar de terugweg! Pffff... We zijn om 11.20 weggegaan, en om 19.00 waren we thuis! Autopech... :( De radiatorvinnen deden het niet meer, en hij lekte koelvloeistof, dus hadden een warme motor :( Gewacht tot ie koud was, proberen te rijden naar tankstation 1,5 km verderop, maar schoot gelijk weer omhoog, dus bij iemand aangebeld :oo En toen naar dat tankstation, weer warm. Toen weer half uur af laten koelen, 10 minuten gereden en toen ging die weer... ANWB gebeld, die was er gelukkig wel snel, nou wat gedaan en wat adviezen gegeven, en dan zouden we het wel moetn halen (overigens stonden we in brabant al met panne, ondertussen waren we in vianen/utrecht) maar het ging weer mis, en toen zijn we door sleepwagen opgehaald, terug naar nieuwegein, en daar een vervangende auto gekregen. Maar toen we daar mee onderweg waren, was het al 17.20.. Damn, we hadden ergens in frankrijk ofzo kunnen zitten. Maar we zijn echt helemaal gesloopt, en heb hierdoor dus mn huiswerk niet kunnen maken. Baal zo ontzettend. Ik kan geen auto meer zien. Heb dus nu hier ook geen auto, want mn vader heeft me gebracht, ik kon echt niet meer autorijden. Was zo moe, kon alleen maar staren kon mn concentratie nergens op vasthouden :( Maar ik ben echt gaar, en kan niet slapen, zo vervelend.. Morgen 1e uur maar overslaan denk ik :o Vast door mn wekker heengeslapen ofzo! :o

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:23

Ooh arme Jolien :(:) Verpest wel even je hele weekend dan..

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:27

Jammer dat je weekend zo moet eindigen |( Verder wel naar je zin gehad?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 23:32

Jolien, wat balen zeg :oo
:(:)

BzV was verrassend vandaag!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:35

Ja verder was het echt heel leuk :D alleen dit blijft toch wel een beetje hangen :( Maar ik probeer me daaroverheen te zetten. Maar das nu nog even moeilijk :P Maar ik zal eens op bed denk ik...... Want moet morgen fietsen :+

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:37

Sentido schreef:
Hahahaha dat is wel echt heel raar, heb ook nog nooit zoiets gehoord :=

Haha heb eht ook geel snel :D .. misschien eens naar de dokter ermee Debbie ? Ik heb het ook.. komt door
drie schevewervels inn mijn rug.. dit overbelast mijn schouders ook heel erg als er iets in je rug/nek niet goed
zit helpt een fysio en opstheo bezoekje echt enorm :j

en idd warmte is ook lekker , daarom hou ik van me electrische deken :')

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:38

Sietske: ik bedoelde dat ze de slopen van haar kussens had gehaald :')

Petrax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:43

Shanedow schreef:
Kennen jullie die reclame van HP printers :P ??
vind die zo geweldig :') & deze ook :=

Haha deze is echt grappig _O-

Petrax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:45

Jolienn schreef:
Nou, ik ben weer terug hoor. Was me het weekendje wel! Heel gezellig gehad, maar de terugweg! Pffff... We zijn om 11.20 weggegaan, en om 19.00 waren we thuis! Autopech... :( De radiatorvinnen deden het niet meer, en hij lekte koelvloeistof, dus hadden een warme motor :( Gewacht tot ie koud was, proberen te rijden naar tankstation 1,5 km verderop, maar schoot gelijk weer omhoog, dus bij iemand aangebeld :oo En toen naar dat tankstation, weer warm. Toen weer half uur af laten koelen, 10 minuten gereden en toen ging die weer... ANWB gebeld, die was er gelukkig wel snel, nou wat gedaan en wat adviezen gegeven, en dan zouden we het wel moetn halen (overigens stonden we in brabant al met panne, ondertussen waren we in vianen/utrecht) maar het ging weer mis, en toen zijn we door sleepwagen opgehaald, terug naar nieuwegein, en daar een vervangende auto gekregen. Maar toen we daar mee onderweg waren, was het al 17.20.. Damn, we hadden ergens in frankrijk ofzo kunnen zitten. Maar we zijn echt helemaal gesloopt, en heb hierdoor dus mn huiswerk niet kunnen maken. Baal zo ontzettend. Ik kan geen auto meer zien. Heb dus nu hier ook geen auto, want mn vader heeft me gebracht, ik kon echt niet meer autorijden. Was zo moe, kon alleen maar staren kon mn concentratie nergens op vasthouden :( Maar ik ben echt gaar, en kan niet slapen, zo vervelend.. Morgen 1e uur maar overslaan denk ik :o Vast door mn wekker heengeslapen ofzo! :o

Das echt balen zeg! Wij waren vorig jaar op wintersport en gingen heel vroeg weg rond 7 uur en me zus was jarig toen (19 jaar).. Nou we kregen autopech, want de klep voor wou niet dicht, de ruitersproeier deed het niet en nog iets.. en dikke file ook en sneeuw. Nou uiteindelijk hebben we er ook 19uur over gedaan om thuis te komen, terwijl we veel eerder thuis hadden kunnen zijn!

Hopen dat jou zo iets ook niet weer overkomt ;)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:45

Beh, ik ga naar bed. Ik wil niet meer :( Wil deze dag even vergeten. En morgen ook denk ik. Wat zal dat een ramp worden op school! Volgens mij word ik een zombi, en moet ook nog fietsen :( :o

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:46

Ik gaat lekker slapen :j Elektrische deken staat al een dik half uur aan dus het bed zal vast heerlijk warm zijn :Y)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 23:48

lekkkker slapen! :D

Deb, ik wil ook een elec.deken :oo lijkt me zooooo fijn! :P

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:50

Jaa, ik zit er ook over te denken om er 1 te nemen. Ook omdat ik de verwarming s nachts zo laag moet zetten, omdat als ie aan slaat, de leidingen kloppen, en ik daar wakker van word!

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 00:04

Jolienn schreef:

Aaah das kudt .. en zonde van je dag inderdaad .. Nou hopen dat ze neit moeilijk doen over heet huiswerk ofso.. en hoop
dat je nog beetje goed kan slapen :j :(:)

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 00:06

Sentido schreef:
Sietske: ik bedoelde dat ze de slopen van haar kussens had gehaald :')

Hahah okee .. sorry :=

maar das iidd raar .. heb wel eens documentaire gezien over slaapseks .. tja echt dat moet eng zijn :')
Dan wil je seks en dan kan je zo iemand -meeste gevallen; partner of huisgenoot) verkrachte of betasten en
weet je er gewoon de volgende ochtend niks van .. das echt vaag tochh :7 . Zou het niet willen hebben :=

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 00:10

ik zal bokt zo afsluiten en dan slapen .. morgen weer lange stage dagh .. Heeerlijk ! :j

Weltrusten allemaal :wave:

Petrax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 00:11

Shanedow schreef:
ik zal bokt zo afsluiten en dan slapen .. morgen weer lange stage dagh .. Heeerlijk ! :j

Weltrusten allemaal :wave:

Nighty night! && je zult vast nu ook fijn kunnen dromen, als je snap wat ik bedoel :Z :=