dat kan dan gewoon met de hele groep fotografen/modellen die nog wat willen eten voordat ze naar huis gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maakt mij helemaal niks uit.

*gaat denken*
) plan, maar hangt er voor mij vanaf wat Esmee gaat doen geloof ik, ik zie het wel die dag
WildWings schreef:Ik zou het echt supergaaf vinden, sinds ik die jurk heb zit ik daar al aan te denken. Tweede vraag is alleen hoe ik die ooit ga aanhijsen.. misschien maar iets makkelijks aandoen zodattie er overheen kan*gaat denken*
Wel grappig om te bedenken trouwens dat toen ik echt jaren terug (toch? lang geleden in ieder geval!) jou en Jauke shootte, hij nog echt niet onder de man kon steigeren, jullie zijn wel echt vooruit gegaan zeg.
Ik vind wat eten ook wel een prima (en lekker) plan, maar hangt er voor mij vanaf wat Esmee gaat doen geloof ik, ik zie het wel die dag
Als ik er zelf op zit doet hij heel erg maf, steekt zijn hoofd recht omhoog en in sommige gevallen doet hij zelfs zijn mond open, ook als hij niets om zijn hoofd heeft, nog geen halster
Zoiets zeg maar:
Hoewel dat wel nog steeds 1 van de mooiste fotoshoots is die we ooit gedaan hebben
Geniaal. Ik weeg 56kg.