Dan val je lekker op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mii_jessy schreef:oke is goed![]()
bij jessy moet je ook niet de hele tijd op dr hakken gaan lopen dan trapt ze wel
maar als je gewoon normaal loopt dan niet
al loop je een keer tegen dr kont aan niks aan de hand
Naaltje schreef:mensen met trappende paarden hebben vast en zeker zelf de verantwoordelijkheid in hun lijf om achteraan te gaan rijden
@tass; als je meegaat, blondje lekker mee voorop houden, bij diddle in de buurt
bicci schreef:nope....volgens de wet is diegeen die met ene dier op straat komt er verantwoordelijk voor..tenzij anders is afgesproken met de desbetrefende eigenaar...
edit; moet zwart op wit staan!
er zal zeker aangifte volgen uit schade voortkomend uit trap of aanval-werk van 1 van de dieren waarvan ruiter(al dan niet eigenaar) vante voren aannemelijk op de hoogte kon zijn van het aanwezige risico met zijn(of geleent) dier...
bicci schreef:als er tydens de rit iets gebeurd...stellen we de ruiter aansprakelijk eventueel met officieel aangiften rapport van de politie....
of en hoe die persoon dat dan met de eigenaar regelt...is de zaak van die ruiter...
WiskyBokjes schreef:Ik denk dat ieder paard wel gaat trappen als het paard steeds op zijn hakken gaat lopen.
Naaltje schreef:ik val nergens aan
wel dan?
meld alleen dat je dan toch neem ik aan je verantwoordelijkheid neemt en zelf maakt dat je achteraan rijdt?
dan kan er namelijk níemand last hebben van die losse achterbeentjes (welke mi geen teken van controle zijn maargoed )
Citaat:Waar ik sommige mensen nog op wil wijzen is; Als we zitten nu bijna 4 weken voor Waalre 2008, Als je nu nog niet zeker weet of je in het bezit bent van een paard of meegaat.Je op korte termijn moet beslissen in verband met mensen op de wachtlijst....
bicci schreef:mii_jessy schreef:moet ik er ook een lindje inhangen als jessy trapt als ze egt helemaal op dr hakken lopen ?
doe maar...hahahahah...doos..
nee...alleen bij hele hoge trap-kans joh...
doen toch voornamelijk de wat zuure peerdjes he...
komt best goed...
Tass schreef:Kijk de mijne loopt soms bij andere in de kont omdat ze dat gewent is van de manege lessen, waar met ze 10e achter elkaar aan moeten in een kleine bak...
Ik ben druk bezig met haar om dat af te leren...
Maja als dat dan toch niet kan omdat er paarden zijn die daar niet tegen kunnen ga ik zelf wel achteraan lopen hoor, ik heb daar geen problemen mee...
(of achter bic, daar mocht ik lekker wel in de kont lopen bij brees)
Naaltje schreef:gewoon voorop blijven tassheeft ze niet zoveel konten om aan te plakken
@engelina; hierom bedoelde ik het, er gaan ook mensen mee die nog nooit in zo'n grote groep gereden hebben, niet meer dan sociaal om met hen rekening te houden, ook ivm het feit dat hun paarden het nog moeten léren ook..
ja tuurlijk houden wij daar rekening mee. maar het zou ook sociaal zijn om b.v rekening te houden. dat sommige paarden er niet gedient van zijn dat er geplakt wordt achter hun kont.
ook zei moeten nog leren dat het geen bedreiging is.
wij houden rekening met al die factoren dus gaan wij er ook van uit dat het wederzeids is.
verder heb ik mijn besluit genomen, en daar houd ik aan vastalleen hoop ik dat het niet nodig is, aangezien ik daar sommige mensen mee teleur zou stellen
graag verduidelijking gevraagt zodat iedreen daarvan op de hoogte kan blijven.
en geen misverstanden kunnen ontstaan en er rekeing mee gehouden kan worden
Tass schreef:Jah, ik ben druk bezig met trainen met haar, dat ze dat niet meer, doet...
Gaat al iets beterMaar nog niet helemaal goed...
Dus ik loop wel voor
Dan achter breesje aan![]()
Tass schreef:Nou ik ga niet helemaal voorop
ivm met richtings gevoel
Tass schreef:Kan nog 1 paard in de vrachtwagen en mijn auto volgt de vrachtwage