Is goed, ik hoor het wel. En wat die trektocht betreft: Ik denk dit jaar niet meer wel? Volgend jaar als het weer beter weer wordt. Af als het zoals afgelopen weekend is was ook ideaal.
Het was echt mega gezellig is dan ook zeker voor herhaling vatbaar hoor we hadden hellaas op de terug weg wat pech maar waren rond kwart over 7 thuis. paardjes zijn bij mij thuis opgehaald haha
De v snaar was gebroken dus pa gebeld ja die wou wel komen maar dat zou ook lang duren. Dus de anwb gebeld kwam na een uur eindelijk en ja die kon niets doen duurde minstens 2 uur maar we konen ook zo wel rijden alleen zonder licht want de accu lade niet meer op. Dus hebben we tot tilburg zonder licht gereden. Toen werd het schemerig dus moest hetl licht wel aan. We zijn maar naar mij thuis gereden omdat we bang waren dat we de vrachtwagen anders niet gestart zouden krijgen. De pa van corne is met de trailer de ponys komen halen haha
Maar ja buiten dat was het echt heel leuk. Ik heb 358 fotos heeele mooie maar weet niet of het vanaaf nog lukt ze te uploden haha. Ga het proberen.