Oehh spannend Saskia ben heel benieuwd!Ik ga ook een topic openen als ze er allemaal opstaan Haha Nienke heeft gesleed met Lizzie, je profiel ziet er goed uit!
saskiakefie schreef:Even in je profiel gespiekt, het is saskiakefie Hahah oeps ik ook met die bokt namen en snel getyp sorry!En je hebt laatst nog zo'n leuk topic geopend over je boktnaam
Ik blijf natuurlijk niet achter wat betreft het openen van een topic als ik ze allemaal ontvangen heb
Het word hier stil Iedereen druk aan de studie of nog voor de laatste keer wezen schaatsen afgelopen weekend?
Ben een beetje druk met school idd Examenjaar namelijk, eigenlijk zou ik vandaag al stage moeten lopen mja nog steeds niet helemaal rond en ik krijg degene die erover gaat niet te pakken Maar ik zal vandaag echt ervoor zorgen dat Lizzie erop staat!
Hier weekje ziek geweest daardoor zon hoofdpijn dat achter de computer zitten niet wou ik ga kijken of ik nog wat kan doen vandaag.
bleeeh tentamenweek hier! ben al best ver, maar gewoon nog niet helemaal klaar Denk dat dat dit weekend wel moet lukken!:)
Hier ook al wat zieken, ik heb het allemaal achter de rug en hoop er voorlopig geen last meer van te hebben!Beterschap en succes met tentamens
Hier is de griep ook al voorbij gekomen en daarna onwijs druk geweest met de tentamenweken. Nu gelukkig even een weekje wat meer rust .Beterschap en succes met school!