Ja dat is nog wel eens een kunst ja. Zeker als ze een beetje een bruinere tint hebben dan kan de foto snel te rood worden. Zal er eens 1 van babsie opsnorren
Muppett
Geplaatst: 31-10-11 21:58
Die van Phootje is echt lief, die oortjes schattig toen ze een pootje wilde geven (sorry Nick voor mijn oneerbiedige uitdrukking voor je VD, ik weet ff niet meer hoe dat heet. Jambette?) Leuk Jes een foto van mijn lieve Babsje.
Hij is echt supergaaf Jessie, ik klaag niet over jouw fotokunsten mooi bewerkt, en inderdaad een klus/kunst! Babs shows her ass. Babsje d'r bibsje
_Jessie
Geplaatst: 31-10-11 22:18
Het is wel wat werk ja hahaha maar het is wel leuk als er een aantal goede foto's uit rolen hoor!! en babsie is gewoon knap Ze is wel heel erg rood bruin haha
Ik vind het zo knap dat een aantal van jullie gewoon nog een enigszins blauwe zee hebben. Dat hebben die van mij niet hoor. Op de meeste zie je niet eens verschil tussen zee en lucht Dames met de blauwe zeeën, waar schoten jullie op als ik vragen mag? Of is het allemaal nabewerk?
Zamero
Geplaatst: 31-10-11 22:22
Ik hoop dat er van die mij ook van die gave foto's ergens uit komen rollen zeg
Anne ik heb geloof ik wel een flink bewegende Heidi. Wat kan die haar voetjes optrekken zeg!
_Jessie
Geplaatst: 31-10-11 22:24
Bij mij is de zee niet echt blauw maar gewoon grijs en 1 met de lucht. Klopt kwa kleuren ook wel gezien die dag. Maar een mooie blauwe lucht kan je er ook zo aan geven hoor
Zal straks nog ff tussen jou foto's zoeken anne!
Muppett
Geplaatst: 31-10-11 22:24
Super mooi Jessie! Echt Babs. Op die bovenste foto lijken mijn mislukte rozetten nog wat haha! Ben benieuwd naar de rest van je foto's, ook van de anderen natuurlijk
Zamero
Geplaatst: 31-10-11 22:26
Jitske schreef:
Anne ik heb geloof ik wel een flink bewegende Heidi. Wat kan die haar voetjes optrekken zeg!
Je bedoeld dat die zo hard draaft zeker of niet, die geschoren bedoel je Die draaft altijd heel hard
Ja ik houd daar ook niet van. Ik bewerkt wel veel foto's hoor maar hopelijk niet te. Probeer de foto altijd een beetje te baseren op de vacht kleur. En babs is wel een lekkere rooie
Annemiek en Ciska hebben in ieder geval ook genoten
Babs is een varkentje Mooie foto van Annemiek en Ciska! Canvasmateriaal
Zamero
Geplaatst: 31-10-11 22:33
Ja die witte appeltjes bedoel je. Owh dat heb ik niet echt gezien natuurlijk dat die de lucht in gaat in het water (en dat met haar atrose achter). Haar benen zijn idd altijd lekker actief, maar dat is meer ook door de atrose (daardoor kan ze alleen wat kleiner pasjes zetten) maar haar hoofd wil nog erg hard. En dan krijg je een snelle dribbel draf