Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en had ze helemaal moop gemaakt enzo en ook gelijk allemaal foto's gemaakt enzo
dat was echt ontzettend leuk want dat zijn 1 van de mooiste foto's geworden die ik heb van mijn pony..
en weet niet of ik die ook zo mooi krijg haha!:P
. 

toen ik 2 jaar geleden op kamp was en het de hele week keihard regenede ging de crossles wel gewoon door.. wat een vieze kliederboel gaf haha! en daar zijn leuke foto's uit gekomen!!! 
Nouja. laten we gewoon maar het beste ervan hopen. En Lianne, ik hoop dat het voor jou ook beter wordt! hoeveel binnenbakken hebben ze daar? want er zijn toch best veel lessen altijd tegelijkertijd?
de willlem-alexander hal en de koninging wilhemina hal
de wilhemina hal is de hal met de kluisjes en de foyer eraan vast
Sabszz schreef:Maar melenie, als jij nog niet zo vaak gesprongen hebt. heb jewel gecrossd dan ? aangezien je naar de eventing week gaat.. ?
Maar ze hebben mij verteld dat als ik dit zou willen doen het erg goed is. Je wordt namelijk op klasse ingedeeld, en krijgt goede instructies. Overigens heb ik met mijn vorige pony van 139,5 wel een paar sprongen van rond de 1 meter gemaakt. Opzich zijn dit dus niet mijn eerste 3 springlessen, maar ben ik ook vooral geen prof
Overigens had ik al heeel lang niet meer gesprongen en ben ik het met Porto dus weer op gaan pakken.
BuenaVista schreef:Benieuwd of ik nog een paar bokkers in de les krijg volgende week
maar anders kan ik even kijken! Weet iemand trouwens of je ook 'iets anders' mag doen als je niet mee gaat op buitenrit? Had mij er wel voor opgegeven, maar het is niet handig. Want het monstertje wat ik meeneem is op buitenrit niet te genieten. En maakt het er niet veiliger op. 

haha ik denk dat jullie dat volgende week ook moeten doen! Ik zit trouwens in kamer I
Sabszz schreef:BuenaVista schreef:Benieuwd of ik nog een paar bokkers in de les krijg volgende week
Dienke bakhuis toch ?
Als dat zo is, heb ik jou 2 keer voor les! springen en cross

(Ik zou trouwens als ik jullie was even tegen 1 van de leiding genaamd Yvonne ofzo zeggen dat je Gijsje kent, ze hebben namelijk hele leuke herinneringen aan mij hhaha
)
Wat fijn dat je zo'n superweek hebt gehad meid!
Kan me voorstellen dat je meteen weer terug wilt, haha
Balen van die foto's en dat je ontzettend slecht weer had 2 dagen, maar gelukkig heb je het toch nog leuk gehad! 

.