Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SanneLiberty

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:38

hahahaha, als ik mee ga doen met zo'n ponykeuring mag ik die pony van mij eerst wel eens een uurtje gaan wassen enzo! :D

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 23:01

oeeeh das echt leuk! had ik vorig jaar ook aan mee gedaan :P en had ze helemaal moop gemaakt enzo en ook gelijk allemaal foto's gemaakt enzo :D dat was echt ontzettend leuk want dat zijn 1 van de mooiste foto's geworden die ik heb van mijn pony..

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 23:01

maar dit jaar neem ik natuurlijk de pony van iemand anders mee :P en weet niet of ik die ook zo mooi krijg haha!:P

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 23:53

Ik hoop wel dat ik voor de lens kom, altijd leuk!! En misschien kunnen we ook wel van elkaar een foto maken? Het weer moet volgende week minder leuk zijn, zolang het maar niet plenst en super hard waait ben ik eigenlijk wel tevreden. Als het zo heet is vind ik het ook minder fijn voor jezelf met rijden en het paard. Ik ben trouwens vanavond voor de derde keer naar springles geweest (ook meteen onze derde keer springen samen) en zijn vierde keer in zijn leven en ik ben er erg blij mee. http://www.youtube.com/watch?v=CUubIUFPDrs is het filmpje van een klein parcoursje.

SanneLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 11:55

Melenie dat ziet er echt super uit zeg! Haha ik moet nog maar zien wat dat springen bij mij wordt ;).

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 12:13

Nou jongens het noodlot heeft hier ook toegeslagen .. Het regent hier de hele nacht en dag al, crosstraining is ingekort tot een klein parcoursje in de bak en de dressuurlessen worden met 2 groepen in de binnenbak gehouden :(
Foto's worden dus vandaag ook bijna niet gemaakt :'(
De dressuurclinic gisteren van Marrigje van Baalen stelde trouwens helemaal niks voor, ze ging alleen maar op de houding van die ruiters letten wat dus alleen voor hun leerzaam is .. Hopelijk is die springclinic van Maikel van der Vleuten leuker maar verwacht er maar niet al te veel van haha :+
Verder is het wel gezellig hier hoor ondanks het vreselijke nootweer XD

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:57

Wel balen zeg, wij krijgen volgende week ook heel wat noodweer (regen) volgens mij! Hoop toch niet dat alles ingekort of afgelast wordt, daarvoor komen we natuurlijk niet. Maarja opzich kunnen zij er ook niets aan doen dat het weer niet meewerkt. Ik ben trouwens ook best trots op ons springen hoor Sanne! Kan tuurlijk nog genoeg verbeterd worden, maar voor een onervaren springpaardje en onze derde keer (ik heb ook lang niet gesprongen en daarvoor ook voor de fun) ben ik erg trots! Hopelijk wordt het weer iets beter met minder regen.

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:09

Voor een onervaren paardje mag je inderdaad wel heel trots zijn meid !:D

wel jammer lianne! :oo toen ik 2 jaar geleden op kamp was en het de hele week keihard regenede ging de crossles wel gewoon door.. wat een vieze kliederboel gaf haha! en daar zijn leuke foto's uit gekomen!!!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:09

Melenie, ziet er netjes uit zeg! Fijn dat hij zo beheerst springt, daar heb je echt enorme voordeel bij! :j

Pfoe, ik denk dat wij volgende week dan ook zulke noodplannen hebben.. En ik had me nog zo verheugd op die crossles :') Nouja. laten we gewoon maar het beste ervan hopen. En Lianne, ik hoop dat het voor jou ook beter wordt! hoeveel binnenbakken hebben ze daar? want er zijn toch best veel lessen altijd tegelijkertijd?

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:25

Volgens mij zijn er twee binnenbakken! Tenmiste ik heb er twee gezien binnen met de hippiade. Het beheerste springen was gisteren juist de oefening, voor tussen en na de hindernis eigen tempo en beheerst. Hierdoor moet hij wat minder explosief springen, en dat deed hij want hij ging nu meer omhoog en tegelijkertijd naar voren. En idd verheug ik me ook erg op de crossles, maar het komt vast goed.

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:23

Ze hebben 2 binnenbakken :) de willlem-alexander hal en de koninging wilhemina hal :) de wilhemina hal is de hal met de kluisjes en de foyer eraan vast :)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:25

Maar melenie, als jij nog niet zo vaak gesprongen hebt. heb jewel gecrossd dan ? aangezien je naar de eventing week gaat.. ?

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:28

Sabszz schreef:
Maar melenie, als jij nog niet zo vaak gesprongen hebt. heb jewel gecrossd dan ? aangezien je naar de eventing week gaat.. ?

Ehm, NEE! :+ Maar ze hebben mij verteld dat als ik dit zou willen doen het erg goed is. Je wordt namelijk op klasse ingedeeld, en krijgt goede instructies. Overigens heb ik met mijn vorige pony van 139,5 wel een paar sprongen van rond de 1 meter gemaakt. Opzich zijn dit dus niet mijn eerste 3 springlessen, maar ben ik ook vooral geen prof ;) Overigens had ik al heeel lang niet meer gesprongen en ben ik het met Porto dus weer op gaan pakken.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:36

Benieuwd of ik nog een paar bokkers in de les krijg volgende week :)

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:29

BuenaVista schreef:

Ik weet je naam niet meer :+ maar anders kan ik even kijken! Weet iemand trouwens of je ook 'iets anders' mag doen als je niet mee gaat op buitenrit? Had mij er wel voor opgegeven, maar het is niet handig. Want het monstertje wat ik meeneem is op buitenrit niet te genieten. En maakt het er niet veiliger op.

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 22:56

Ooohhhhh ja dat klopt melenie !:D ze geven daar heel goed les, dus de uitgewezen gelegenheid om het te leren :D

ik heb wel echt zin in kamp man!:D

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 23:03

BuenaVista schreef:

Dienke bakhuis toch ?

Als dat zo is, heb ik jou 2 keer voor les! springen en cross :)

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:01

Er zijn inderdaad 2 binnenbakken, de willem-alexanderhal en de beatrixhal met de kluisjes en de foyer. In deze bak heb je ook het spelletjesuur ;)
Nou het regent hier nog steeds, heb zo buitenrit dus mag weer heerlijk natregenen :(
Gisteren was de crossles nog best leuk hoor! Ik denk dat de crossbaan leuker zou zijn maarja het kan niet anders .. :'(
Ik denk trouwens dat als het zo door blijft regenen jullie ook in de bak gaan crossen, want morgen bij de keuzeles is de cross ook in de bak!
In die bak staan dan wat hindernissen , 1 normale steilsprong, een boomstam, een sprong met wijnvaten, een driehoeksprong en van die prullenbakken. Libel heeft alles gesprongen zonder een weigering of fout weer dus ben weer vreselijk trots op mijn meisje :)
Vooral omdat ze de enige uit de groep was die alles netjes in 1x sprong, dus moest op een gegeven moment ook voorop dat er andere achter me aansprongen omdat die pony's het niet durfde :+
Daarna gingen we ook nog eens in de waterbak, eerst wou ze niet maar daarna rende ze er alleen maar in en uit dus was dikke pret haha xD
Vanavond Bonte avond en zumba dansen joepie .. :( haha ik denk dat jullie dat volgende week ook moeten doen! Ik zit trouwens in kamer I :+

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:46

Sabszz schreef:
BuenaVista schreef:

Dienke bakhuis toch ?

Als dat zo is, heb ik jou 2 keer voor les! springen en cross :)

als dat zo is, heb ik je op maandag voor dressuurles, en heb ik je dinsdag of woensdag voor walles. :)

ik hoop btw wel op een fijn iemand voor de springles. heb bij black iemand nodig die rustig is en veel geduld heeft.
hoorde dat er vorig jaar ook een man heel dwingend les gaf met springen, en dat werkt echt niet bij mij en black :n

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 21:59

Ik heb mijn springles van Dienke volgens mij op woensdag?

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 22:02

jullie maken mij echt jaloers!!
Lianne, ik hoop dat je het heeeeel leuk hebt gehad, en heel veel hebt geleerd!!
En voor de rest wens ik jullie alvast heeeel veel (leer) plezier!!

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 22:24

Whaaaaaaa het is afgelopen :(
Ik zit alweer thuis op de bank, en ik wil zoooo graag weer terug ...
Het was écht heel leuk en volgend jaar ga ik ook zeker weer! :D
Springlessen worden wel door fijne mensen gegeven, dwingend zijn ze absoluut niet eerder niks zeggend haha Bij mij is er namelijk niks gezegd :+
Ik hoorde dat die fotograaf volgende week de hele week komt, dus er word dan gewoon elke dag foto's gemaakt! Terwijl ze bij ons maar 2 dagen kwam, waarvan 1 dag non stop regen waardoor ze nóg minder foto's gemaakt heeft :(
Die foto's zijn trouwens helemaal niet zo heel geweldig, er zitten wel leuke tussen maar 9 van de 10x is hij gewoon op het verkeerde moment of van de verkeerde kant gemaakt ;(
Ik heb trouwens een berichtje voor jullie achtergelaten in het gastenboek, het eerste wat jullie maandag dus moeten doen is in het gastenboek kijken !!! (Zo'n multomap die in de foyer ligt) )
Ik ben trouwens de hele week Gijsje genoemd, volgens wat mensjes leek ik namelijk op ene Gijsje die ze kende in ieder geval vonden ze het heel grappig om me zo te noemen dus tja dan heb je ineens een naamsverandering ondergaan :+ (Ik zou trouwens als ik jullie was even tegen 1 van de leiding genaamd Yvonne ofzo zeggen dat je Gijsje kent, ze hebben namelijk hele leuke herinneringen aan mij hhaha :Y) )
Je moet trouwens niet al te veel slaap verwachten daar, ik heb echt nauwelijks geslapen omdat iedereen 's nachts liep te spoken en als je sliep je hand in het water werd gedouwd of je een bezem in je gezicht kreeg :(:)
Ik hoop dat jullie net zo'n leuke week krijgen als ik heb gehad en dat jullie wel wat beter weer krijgen! haha }:0

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 23:33

lianne! :+: Wat fijn dat je zo'n superweek hebt gehad meid! :D Kan me voorstellen dat je meteen weer terug wilt, haha :P Balen van die foto's en dat je ontzettend slecht weer had 2 dagen, maar gelukkig heb je het toch nog leuk gehad! :)
Alleen wel erg flauw van dat niet laten slapen.. Ik bedoel, ik kan savonds best gezellig zijn, maar als ik echt moe ben wil ik ook wel graag kunnen slapen. :\
En ik zal Yvonne even vragen wat je daar allemaal hebt uitgespookt, Gijsje! :')

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 23:47

Debbie! Hahaha ik heb niks uitgespookt hoor .. :+
Inderdaad was dat van dat slapen wel echt vervelend, en het was ook niet 1 nacht nee het was elke nacht dus dan ben je ook niet meer heel gezellig XD
Ik wil echt heel graag terug, het was echt normaal gewoon geworden voor me om daar rond te lopen en te kijken naar lessen etc :(
Vergeet je niet in het gasteboek te kijken als je daar maandag aankomt?! Dan kan je mijn stukje zien haha :D

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 09:38

Een hoop bokkers dus in de les :) :).
Leuk leuk.....