Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain_ schreef:ooh sorry, ik dacht dat dat over maart gingEn dat het 8 mei moederdag is wist ik niet
Maar oke, geregeld!!
Meeting!
wat: eten, bioscoop & evt nog even shoppen?
waar: Rotterdam, pathe schouwburgplein?
wanner: Zondag 29 mei!!
BE THERE!![]()
Lijstje aanwezigen? (Misschien handig? )
Enya
Anina (waarschijnlijk kan ik gewoon)
Vera
Laura
Jorinda
Yanou
Sanne ( ik ben 24 mei jarig, dus als ik mijn verjaardag dat weekend vier dan kan ik niet mee, als ik mijn verjaardag het weekend ervoor vier dan wel.)
Eléane
Enya schreef:Jorinda__ schreef:Ik ken Rotterdam niet, dus ik heb geen flauw idee wat er midden in het centrum zit
Oh ..![]()
Ik zal binnekort wel even kijken op een kaart oid, hoever weg R'dam centrum van Rotterdam CS ligt!
Enya schreef:Vera, Laura en ik kunnen vanuit Alblasserdam met de FF naar Rotterdam in een half uurtje
Komen we bijna in het centrum uit, dus ik weet niet of we ergens meer in het centrum af kunnen spreken?
Captain_ schreef:Enya schreef:Vera, Laura en ik kunnen vanuit Alblasserdam met de FF naar Rotterdam in een half uurtje
Komen we bijna in het centrum uit, dus ik weet niet of we ergens meer in het centrum af kunnen spreken?
Ik ga gewoon lekker vanuit papendrecht hoor
Maar als we savonds terug moeten vaart die niet meer, dus moeten we wel opgehaald kunnen worden.
Misschien kunnen mijn ouders/Niyazi ons wel halen
Yanouuu schreef:Rotterdam CS naar centrum (en dan zie ik centrum als Lijnbaan, Beursplein en de koopgoot) is 5 minuutjes lopen