Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
o0eefje0o schreef:heb er echt zin in![]()
![]()
![]()
is voor mij nog niet zeker welk paard ik mee pak( jha goed van mij he hahahaha )
als wiets mee gaat die trapt na andere paarden die te dicht in haar buurt komen...
bicci schreef:nope....volgens de wet is diegeen die met ene dier op straat komt er verantwoordelijk voor..tenzij anders is afgesproken met de desbetrefende eigenaar...
er zal zeker aangifte volgen uit schade voortkomend uit trap of aanval-werk van 1 van de dieren waarvan ruiter(al dan niet eigenaar) vante voren aannemelijk op de hoogte kon zijn van het aanwezige risico met zijn(of geleent) dier...
LDRD schreef:Wil me nergens mee bemoeien![]()
, maar misschien is deze link even leuk om door te lezen in dit verband?
Maya @ [TAO] FAQ TAO
bicci schreef:o0eefje0o schreef:heb er echt zin in![]()
![]()
![]()
is voor mij nog niet zeker welk paard ik mee pak( jha goed van mij he hahahaha )
als wiets mee gaat die trapt na andere paarden die te dicht in haar buurt komen...
ik neem aan dat je met die wetenschap wijs om zult gaan...
als jou dier trapt..zijn die kosten en gevolgen nl wel voor jou...
is jou dier..ben jij wel verantwoordelijk voor...
maar neem aan dat je dat al snapte..
o0eefje0o schreef:jha leek mij voor de hand liggend![]()
![]()
ze doet het niet na alles maar heeft soms wel neigingen... voornamelijk op haflingers ( bij een ander groot paard doet ze het niet ) en mensen op een fiets zijn in leven gevaar als ze ernaast rijden.... hahahahaha
maar vandaar dat ik het al hier plaats en lintje doe ik er ook aan
mii_jessy schreef:moet ik er ook een lindje inhangen als jessy trapt als ze egt helemaal op dr hakken lopen ?