Geeft niet, had maar 3 ingrepen en heel veel fouten. Stond zo stijf van de zenuwen kon niet meer normaal denken.. Wilde wegrijden en toen kreeg ik de auto maar niet weg, fluisterd mijn rij-instructeur achter me 'de motor aanzetten' en vanaf dat alleen nog maar rampzaliger
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-12 22:27
Kasmir schreef:
Wilde wegrijden en toen kreeg ik de auto maar niet weg, fluisterd mijn rij-instructeur achter me 'de motor aanzetten'
Sorry hoor
Ik zeg pillekes maar dat wist je al
Kasmir
Geplaatst: 15-03-12 22:29
Was precies wat mijn instructeur ook zei, zo afrijden heeft echt geen zin ga volgende x maar langs de dokter wat halen
Oh wat rot zeg dat je zo zenuwachtig was! Ik ga binnenkort ook aan rijlessen geloven. Heb er al 1 gehad in de sneeuw, de rest komt in de zomer in de vorm van een snelcursus.
Heerlijk die kromme pootjes!! Echt ouderwetse Jack...
Ik weet niet of jullie het leuk vinden voor een volgende fotosessie, maar van die vliegfoto's kan je ook maken van mijn Mechelse Herder... Die leent zich daar heel erg voor. Je moet wel een snelle camera hebben, want ze rent er recht op af. Daardoor is zo'n foto bij ons nog niet echt denderend gelukt. Tot nu toe hebben we er één zo. Dat beest gaat me toch hard! Het is wel een erg mooie hond voor haar soort. Als het goed is, staat er een foto van haar in mijn profiel. Ze heet heel toepasselijk: Beau...
Wat een prachtige foto's komen er toch langs! Die Djino mag er ook wezen!
9 jaar geleden had ik helaas geen fototoestel bij, mijn Jack Rakker kon ook zo leuk over de kop slaan in het zand. Ziet er idd ongelooflijk leuk uit!
Ik heb 3x mijn theorie gedaan. 1e keer dacht ik er iets te makkelijk over en 2e keer gewoon gehaald. Na 1 jaar was deze verlopen en heb ik theorie voor een 3e keer moeten doen. Wel mijn praktijk in 1x gehaald.
Kasmir
Geplaatst: 15-03-12 22:51
Ik heb mijn theorie wel in 1x gehaald xD. Idefix mooie Mechelaar heb je bijna net zo mooi als die van mij Dat is ook zo'n vlieg en spring hondje. En kan alles op commando om het wat gemakkelijker te maken haha xD.
nou hondeneigenaren, van mij staan alle foto's op t forum op de plek waar ze horen ben benieuwd wat jullie er van vinden, dus hopelijk zijn jullie er blij mee
Kkkaren
Geplaatst: 16-03-12 03:55
Elmo staat op de site: 1)
2)
3)
4)
moos24
Geplaatst: 16-03-12 06:40
Die 1e en laatste foto zijn echt leuk. Echt een glimlach en met een stokkie
Zo ik heb vandaag wel wat tijd om nog foto's te bewerken. Hoop zo veel mogelijk af te krijgen voor het weekend, want dan heb ik geen goede computer om de foto's te bewerken
Ik heb nog een vraag, er was een fotografe bij die foto's heeft gemaakt van billy en mij samen, kan iemand me vertellen wie dat was? Ik vroeg me af of daar wat bruikbaars bij zat..
Agelopen 3 dagen ziek thuis gebleven, maar vandaag beschikking over een laptop en mijn camera dus ik kan eindelijk verder Allen niet te lang want dan krijg ik hoofdpijn Ik heb Elmo en Scar gemist jammer genoeg.. Ik zet denk ik alle foto's in een album in picasa en dan kan iedereen ze gewoon daar uit plukken