Ik zal eens kijken hoe laat mijn trein gaat. Volgens mij stap ik op Utrecht trouwens in 'jullie' trein erbij!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amable schreef:Overigens is het voor de vd ook wel prettig om in een afgesloten ruimte te werken. VD is toch het mooiste als ze los zijn en het blijft een risico om je paard los te laten op een open ruimte. Ik denk op zich dat Nikki en ik best samen in 1 ruimte kunnen werken, hebben we ook meteen de mogelijkheid om vd foto's van onze 2 paarden samen te laten maken
LisaDijk schreef:Amable schreef:Overigens is het voor de vd ook wel prettig om in een afgesloten ruimte te werken. VD is toch het mooiste als ze los zijn en het blijft een risico om je paard los te laten op een open ruimte. Ik denk op zich dat Nikki en ik best samen in 1 ruimte kunnen werken, hebben we ook meteen de mogelijkheid om vd foto's van onze 2 paarden samen te laten maken
Er word een heel gedeelte afgezet! met stroom zelfs!dus dat moet goed komen
VisibreTeam schreef:Oh Danielle, hoe reageert Jauke op zogenaamde schijnaanvallen? (silke bijt of trapt op het algemeen niet, kijkt alleen errug vuil en gilt)
SSDesign schreef:Channy kwam idd niet meer zag ik ook.
Kan dit anders op het speciale forum komen te staan? Dit is namelijk best irritant, want ik heb heel weinig tijd en zo word ik wel verplciht om alles bij te lezen, terwijl ik daar nu echt niet aan toe kom hier op Bokt eigenlijk.
En kunnen er anders misschien nog fotografen mee die zich hadden afgemeld? Of gaat dat nu niet meer? Ik bedoel, het is best jammer als er mensen niet meer mee gaan en anderen zich hebben moeten afmelden. Weet bijvoorbeeld dat Smeetjoew ook graag mee wilde net als een paar andere mensen...
En ik zou het ook beter vinden als we gewoon in grote groepen op het begin een half uurtje vrijheidsdressuur doen en aan het eind een half uurtje rijfoto's.