IndianLady schreef:Nee Shia als taxichaffeur Zit Shia daar in? Annelie, wat is er mis met mijn dominatrixpakje?
IndianLady schreef: ben ik zo voospelbaar?Ik begin je te leren kennen en Aifa is natuurlijk wel erg aantrekkelijk
Nanne schreef:IndianLady schreef:Nee Shia als taxichaffeur Zit Shia daar in? Annelie, wat is er mis met mijn dominatrixpakje?geen idee alleen het beeld dat zich in mijn hoofd afspeelt xD whahahahahahahazolang ik maar geen slachtoffer wordt xD
Owkeeej..Nu word ik nieuwsgierig.. Miss dat ik hem vanavond/vanmiddag wel even ga kijken dan.. Eindelijk eens..Annelie.. Wie is hier nou de dominatrix?Eerst je hand op steken als je wat wilt zeggen..*geeft Annelie een spanking met zweep*
Durft gewaagt binnen te komen omdat dit topic eens voorbij schoot op de voorpagina, meld zich maar voor een volgende meeting
Oeh Annelie!!*Annelie rent weg met zweet en ik ren er smekend achteraan om eens goed gemept te worden**Ilona maakt nog steeds foto's en Carola ligt lachend op de grond*
magda_90 schreef:Durft gewaagt binnen te komen omdat dit topic eens voorbij schoot op de voorpagina, meld zich maar voor een volgende meeting *pakt tepelklemmen uit tas*Weet je het zeker?
Carola ligt in een deuk rollend over de grond Wat voor pakje heb je nu aan? Annelie de dominatrixpakje aan?
Ik heb nog steeds mijn dominatrixpakje aan.. Met missende bilflappen.. Heb ook zo'n balletje in mn mond.. Kan dus moeilijk praten..