Ik heb ook een rijbewijs...maar ik heb lang niet gereden hoor!! €150 incl. entree park, hotel en ontbijt? Valt best mee! Maar benzine komt daar natuurlijk nog bij....
alleen ontbijt, avondeten kun je gewoon daar doen. Maar is niet zo duur. t Rain Forest restaurant is erg leuk en niet duur. Maar dan moet je niet al te laat uit t park gaan (t restaurant zit bij Disney Village) anders is de rij heel groot Verder heb je over t park meerdere kleine restaurants, vallen ook wel mee qua prijzen en t is maar voor 2 avonden.
Vorige keer hebben we 1x in t rain forest restaurant gezeten (daarbinnen is t net n oerwoud echt lache) andere keer bij n pizzarestaurant
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 30-01-07 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja maar 150 euro is wel veel als je bezig bent met je rijbewijs én geld nodig hebt voor 2 weken Schotland. Ik krijg het niet van mijn ouders, moet het helemaal zelf ophoesten. En als bij die 150 euro ook nog de kosten van de lunch en diner komen, en de benzinekosten, dan vind ik dat een errug dure meeting.
Klopt, benzinekosten deel je gewoon. Ik heb het geld wel op mijn spaarrekening. Stort ik later gewoon terug. Krijg ook nog vakantiegeld in mei. En je gaat idd maar 2x uit eten. Het enige wat je dan nog moet betalen zijn de snacks 's middags en eventuele hebbedingetjes die je wil hebben...
jah, ik rij veel, ben snelwegfreak . Weet alleen niet of ik dan met mijn moeders kleine autotje mag. Mijn vader heeft wel een tomtom met de kaart van heel europa.