Voor mij is door de week ook het makkelijkst, ik heb nl. wel wat wedstrijden binnenkort en die zijn hier altijd op zondag. Zaterdag zou eventueel ook wel gaan, maar ten vroegste midden mei en liefst juni Nuja, als het moet maak ik me vrij hoor, wil echt mee! Waar zit broere trouwens?
Heb'm al opgezocht Is 1u40 rijden voor mij, ideaal! Straks tegen m'n vader zeggen, die zal het wel fijn vinden als we naar daar mogen. Staan wel wat hengsten om naar te kijken
Wat gaaf bij M.arlies van B.aalen, helaas kan ik tegen die tijd echt niet. Als het goed is beval ik eind sept begin okt. En weet niet hoe snel ik weer te paard kan zitten. Dus voor mij valt van Baalen helaas af
Mei zou eventueel nog gaan voor mij, mits het niet te ver rijden is. Zie dat jullie het niet erg vinden 1,5 uur rijden, ik opzich ook niet maar paardlief vind dat niet leuk. Maar ik kan eventueel wel zonder paard komen om te kijken en te leren van jullie rijden!!
Bij mij is het juist andersom! Vanquish vindt lange stuk niet erg, maar ik wel. Ik voel me altijd een beetje schuldig tegenover hem. Maar hdat slaat dus nergens op want hij staat altijd vrolijk in de trailer. Als ie maar wat te eten heeft. Voor wedstrijden ga ik eigenlijk nooit verder dan een half uur, maar voor een meeting/clinic met jullie maak ik wel een uitzondering Goed dat je gemaild hebt Anouk. Ben benieuwd!