grappig, ik beleer nu navaro tijdens mijn stage en mijn stagebegeleidster heeft het steeds over hoe hij qua karakter zo op zijn zusje lycke lijkt. Nu weet ik dus wie Lycke is, ze lijken qua uiterlijk ook veel op elkaar
Voor mensen met de trailer en auto: Adres is Klaas douwesweg 1 Oenkerk.
Lila omcirkelt daar stopt de bus dus dan moeten we een mini stukje lopen Het gele wijst aan de plek waar de auto's met trailer kunnen komen, ik weet niet zeker of we daar in dat weiland mogen parkeren (anders maar langs de weg, zijn 4 trailers), maar toen de dag voor de oefencross toen we daar naartoe gingen om de route te verkennen hadden wij onze auto daar ook neergezet in het weiland (stonden meerdere auto's), en daar mag je ook met paard doorheen. En dan die gele streep ding wijst ons naar de plek met heuvels etc. het lijkt heel groot maar is misschien 5 minuten lopen? En dan kunnen we daar sowieso losgooi/portret foto's maken? En ik weet niet waar jullie precies rijfoto's/losgooi foto's willen maken? Maar die roze streep wijst naar de poel/waterbak (word ook gebruikt voor cross dus is veilig) dus daar kunnen we bijv ook losgooi/rijfoto's maken. Route lijkt heel lang te lopen maar het valt allemaal wel mee