haha ja leuk he! allebei staan ze scheef. Ik moet echt heel hard lachen om deze. niet scherp, maar wat heb ik hier op de foto gezet? Een vleermuis perongeluk?
Hele dag niet op bokt en ik mis gelijk de meest hillarische foto's! Die laatste van spike hahahahah *slappe lacht* en die 2 "spelende" zijn ook super leuk!!!
Maar goed trouwens dat vandaag niet de meeting was Dat had ik niet overleefd
RusselNuwell
Geplaatst: 20-01-13 19:29
Niene87 schreef:
gebroken helaas tis ook niet echt mijn schuld maar toch voelt het wel een klein beetje zo
Ik ken het gevoel, mijn paard heeft mijn verzorgster er laatst afgebokt, net de eerste keer dat ze zonder mij was wezen rijden, meiske heeft er ook een lichte hersenschudding aan overgehouden. Het is niet je eigen schuld, en je stelt ze zo goed mogelijk op de hoogte van de risico's, maar toch voel je je schuldig.
Ik heb de foto's van Chief en Brontie af, en Spike bijna, zal ze zo uploaden! Is me helaas niet gelukt om bij de foto's van lizzie en spike samen de riemen weg te werken, omdat ze over de poten heenliepen. Ik ga nog even een vriend van me vragen of hij kan helpen.
wat leuk en van de riemen geeft niet hoor RusselNuwell. gelukkig maakt Bijrijder zich goed :0 Ben nu lading films aan het downloaden voor dr heeft ze mooi wat te doen.. dus als er iemand nog leuke films weer
Twas dit weekend wel heel erg koud zeg! Ik heb gister nog een sneeuwshoot gehad met Mambo door HV Photografy, duurde ong. 3 kwartier dus was goed te doen.
Zag gisteren een mooie huilfilm op tv. Memories of anne frank. Vond ik heel mooi alleen wel een oorlogsfilm maar echt schieten komt er niet in voor. Wat ik ook nog wel mooi vind is prinsess diary of zo iets
Ik heb twee rijbroeken gekocht (kon niet kiezen welke ik mooier vond en waren maar 20 euro per stuk ) en een paar handschoentjes, en Christa heeft lederolie gekocht