Fotografenmeeting: Strand Noordwijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 18:12

pinkie87 schreef:
1 wil ik graag zeggen dat ik mooie foto`s ben tegen gekomen!!!

maar wat me erg steeds is dat er word gezegd dat de foto`s niet snel genoeg zijn enz.
ik heb gedaan wat ik kon voor me vakantie maar vind het nu erg lastig om dit nu zo te lezen!!

Ik heb niet de tijd van de wereld om even zo maar foto`s te bewerken ik heb het daarbij ook als meeting gedaan dus als ik echt geen zin heb om iets te doen aan de foto`s dan wordt het de volgende dag. dit klinkt erg hard, maar als je per week toch wel een 40 maakt dan heb je van die dagen.

maar ben nu terug van vakantie en zal kijken of ik zo snel mogelijk de laatste er ook op kan zetten (want had er al 5 staan)

Goed gezegd, dit zelfde verhaal is eigenlijk ook voor mij het liedje nu. Ik vind een meeting toch heel anders dan een betaalde shoot (en dan zeker heeeeeel anders dan een bruiloft). Ik doe mijn best, dat doet iedereen, maar vind niet dat er zo'n druk op gelegd moet worden. :) (werk ook minimaal 40 uur en probeer ook nog te verhuizen voor eind volgende week..)

Killyenn

Re: Fotografenmeeting: Strand Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 18:17

Ach iedereen heeft genoeg redenen, maat feit is dat er momenteel bij sommige paarden nog maar van 2 of 3 fotografen wat staat en dat is na een maand wel erg weinig :) Dan kun je je aangevallen voelen door commentaar daarop en natuurlijk gaan bepaalde dingen voor, maar we zijn inmiddels ruim een maand verder en dat is vrij lang voor de hoeveelheid foto's die langs zijn gekomen. En van mij uit is dat geen persoonlijke kritiek naar iemand toe, maar wel een algemene opmerking dat ik het jammer vind voor de modellen :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 18:48

jah maar bibi het is erg lastig als je van die maand al dik 2 weken weg bent.
en die 2 weken had ik toch echt bijna geen tijd.

het is ook heel makklijk gezegd om te zeggen dat we ze maar even af moeten hebben. als ik niet op vakantie was geweest had ik ze wel af gehad. maar jah. wilde het gewoon even kwijt.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:00

Ik snap niet zo goed waarom je het dan op jezelf betrekt. Niemand heeft je naam genoemd toch? Ieder kan voor zich bepalen welke redenen ze hebben, maar dan blijft het jammer dat er zo lang na de meeting nog zo weinig foto's online staan :)

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:02

Maar moet het dan steeds herhaald worden dat het jammer is? Want denk dat de fotografen die er nog weinig/niets op hebben staan dat zelf ook weten en het ook jammer vinden ongeacht de redenen waardoor het vertraagd is. Iedereen doet z'n best (neem ik aan) om de foto's er zo snel mogelijk op te krijgen, en ja de een is sneller dan de ander!

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:06

Tja, voor de fotografen is het ook niet fijn om nog mensen op je te laten wachten.
Maar wat niet kan, kan niet en dan gaan vakanties, school en betaalde dingen toch echt voor. :)

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:43

Er staan er van mij nu 5 op. Bavo, A Latino, Bente, Casper en Whiskey. Wanneer de rest komt weet ik nog niet, maar het begin is er.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 23:37

Inge, ik snap best dat er niet altijd overal tijd voor is. Maar als ik naar mijzelf kijk, ik ben in de weken na de meeting druk geweest met verslagen, met afstuderen én werk, en toch is het me gelukt om alle fotos af te hebben.

Zeker aangezien we nu al anderhalve maand verder zijn, en er inderdaad modellen zijn die nog maar van 2 of 3 fotografen fotos hebben, kan dit gewoon anders.

En ik zeg ook iedere keer, natuurlijk school en werk gaan voor, maar je kiest er ook voor om naar de meeting te gaan, ik vind wel dat je de modellen dan niet al te lang moet laten wachten.
En zeker als je 2 weken op vakantie bent, dat snap ik heus, maar ik geloof dat ik dat ook iedere keer heb aangegeven ;)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:35

Marjoow schreef:
Inge, ik snap best dat er niet altijd overal tijd voor is. Maar als ik naar mijzelf kijk, ik ben in de weken na de meeting druk geweest met verslagen, met afstuderen én werk, en toch is het me gelukt om alle fotos af te hebben.

Nooit jezelf met een ander vergelijken. ;)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:24

r_oo_sj_e schreef:
Maar moet het dan steeds herhaald worden dat het jammer is? Want denk dat de fotografen die er nog weinig/niets op hebben staan dat zelf ook weten en het ook jammer vinden ongeacht de redenen waardoor het vertraagd is. Iedereen doet z'n best (neem ik aan) om de foto's er zo snel mogelijk op te krijgen, en ja de een is sneller dan de ander!

Het werd niet herhaald, maar blijkbaar voelden Inge en Femke zich daardoor specifiek aangesproken en daar haakte ik even op in :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:35

Jah ik voelde me er best door aangesproken. maar dit ook omdat ik de laatste week voor me vakantie al erge druk op me werd gelegd voor me foto`s.

Maar marjolein snap dat jij het ook druk hebt, maar vind niet dat je het kunt vergelijken jij kunt hier niet in mijn situatie kijken.
kan je zeggen dat het met mijn werk al die feestdagen (hemelvaart en pinksteren) heel druk is dan maken we gewoon als het moet dagen van 6 tot 4 a 5 dan heb ik me paard nog en me autoexamen. de gebeurtenisen die die week allemaal zijn gebeurt. ik ben gewoon heel eerlijk geweest al in de eerste week dat het wat langer zou duren.

Maar ik heb alleen verteld wat ik voelde om het terug te lezen dat ik het jammer vond en kan het ook van de model begrijpen dat ze erg benieuwd zijn. en heb ze ook bijna allemaal af dus als het allemaal lukt staan ze ook dit weekend gewoon online. ik heb ook betaalde shoots waar ik contact mee heb opgenomen dat ik het gewoon even niet rede om alles voor me vakantie af te krijgen die snapte het ook.
dus hoopte alleen op een beetje begrip voor me vakantie dat ik het niet zou afkrijgen. maar dat gevoel gaf het mijn niet toen ik terug kwam. dus hoop dat de modellen het redden om nog even 2 dagen te wachten ;)

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:40

Ik red die paar dagen wel hoor :P
Ben natuurlijk wel super benieuwd naar alle foto's, maar snap dat er soms wat omstandigheden kunnen zijn waardoor het langer duurt. Als ik de foto's maar voor november heb, want dan wil ik er 1 aan de eigenaar van Bente geven aangezien die dan jarig is :+

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:52

De berichtjes dat het jammer was dat het wat langer duurde waren in mijn geval echt niet banketstaaf bedoeld tegenover de fotografen, ik snap best dat iedereen het druk heeft en sommige dingen echt voor gaan. Betaalde shoots bijv. Het is niet anders, en ik kijk ernaar uit om foto's te kunnen gaan bestellen! :)

Tot nu toe zijn er echt gave foto's gemaakt en ben ik al super blij met het resultaat dus het is wel het wachten waard, hihi! :j

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 11:28

haha nou als ik dat niet red voor nov dan zou het wel heel slecht gesteld zijn :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 13:34

Inge, ik heb iedere keer erbij gezegd dat ik snap als mensen geen tijd hebben, en natuurlijk verwacht ik niet dat je tijdens je vakantie die fotos gaat doen. Je moet het echt niet persoonlijk opvatten.
Jij hebt voor je vakantie heel veel afgemaakt, en daar ben ik ook vet blij mee en vind dat ook echt goed!

Alleen het duurt (zeker invergelijking met andere meetings) veel te lang voordat de modellen de fotos hebben, en ik denk dat je dat ook wel begrijpt toch?

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:38

Dames, zullen we het gezellig houden en nog wat geduld opbrengen? :) Het gaat er echt niet sneller van zo. Ben het helemaal eens met wat Marjolijn zegt.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:39

haha valt wel mee hoor ;) de meeting in hargen toen met die paarden heeft denk ik wel 2 maanden geduurd tot 3 maanden tot dat echt alle foto`s er waren. tuurlijk vind ik dat niet kunnen en we hebben ook gezegd na 2 maanden of zo dat iedereen gewoon mocht bestellen :)

Maar het is verder goed :) ben nu met poker en bluf bezig al heb ik daar bar weinig foto`s van :(

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 13:40

pinkie87 schreef:
haha valt wel mee hoor ;) de meeting in hargen toen met die paarden heeft denk ik wel 2 maanden geduurd tot 3 maanden tot dat echt alle foto`s er waren. tuurlijk vind ik dat niet kunnen en we hebben ook gezegd na 2 maanden of zo dat iedereen gewoon mocht bestellen :)

Maar het is verder goed :) ben nu met poker en bluf bezig al heb ik daar bar weinig foto`s van :(

Oh echt? Ik ben het dan anders gewend, maar dan heb ik niets gezegd :P

Ja van Poker en Bluff heb ik er ook maar 6 helaas!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:57

kom niet meer dan 4 echt baal daar zo van had even wat meer tijd nodig voor die 2 dan was het me wel gelukt

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:24

Ik heb Sasha er net op gezet! Nu alleen nog Poker en Bluf, die volgen morgen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 16:27

Top, goed bezig!

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 17:18

Nog best lastig, dat kloon stampen :Y)

Afbeelding

Alvast 1 van Bavo:
Afbeelding

En Poker of Bluf
Afbeelding

En ik heb nog steeds geen vast logo dus let daar maar even niet op :+

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 17:56

zo ik ben nu 5 a 6 weken cameraloos :(

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 18:01

:(:) waarom?

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 18:47

camera werkte niet zo hoe hij hoorde te werken dus is opgestuurd voor controle maar heb nog paar shoots... dus even uitzoeken hoe ik dit ga doen. dinsdag even bellen voor vervanger dat is me beloofd gelukkig