Jeetje man wat gaan jullie hard! Ik ga echt vanavond pas beginnen met het nabewerken, heb gister alleen heel veel gesorteerd en uitgezocht Maar daarvoor doe ik nog niets uploaden en dus ook nog niets laten zien. Ik hoop dat ik binnen een week klaar ben, maar er moet ook nog gewerkt worden helaas...
Malenka
Geplaatst: 31-10-11 15:38
Laatst bijgewerkt door Malenka op 31-10-11 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt
_Jessie, gelukkig is dat er alleen maar omdat het nu een GIF bestand is. Dan kan ik er wat meer kwijt in een apart mapje en gaat alles wat sneller. Straks op de website staan ze gewoon als JPG.
die laatste is echt geweldig dat linker paard kijkt echt zo van wat zijn jullie nou aan het doen? wilde even bedanken voor de snelle foto's voor op mijn site en de fb pagina, mede dankzij jullie heb ik vanmorgen een trailer gekregen van hele lieve mensen!
r_oo_sj_e
Geplaatst: 31-10-11 17:08
Dat is Darca!
Fee_
Geplaatst: 31-10-11 17:12
Thanks!
Wat gaaf Talitha!! Ben wel benieuwd welke foto's je er op heb gezet, je mag me wel toevoegen als vriend (iedereen) *klik*
heel goed Talitha! Was dus een zeer geslaagd gesprek wat goed!! Gefeliciteerd
doerakje
Geplaatst: 31-10-11 17:18
Ik had vanmorgen een sponsor gesprek en ze wilde meer zien van mij van te voren dus heb ik ze doorverwezen naar de fb pagina help talitha in het zadel en daar ook de foto's op gezet... het is niet zo dat het alleen door wat foto's is hahaha