Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Debbie schreef:Pff.. heb net EINDELIJK een filmpje gevonden op youtube waar ik al maanden naar zocht!
Jullie kennen Rinus allemaal wel toch?(He Marloes, Wil met je onder douche! / Ben verliefd op het meisje van de olliebollen kraam!)
Hij woont tegenover mijn collega en die had altijd de leukste verhalen (als Rinus weer eens gedonder had met zn vrouw en zulke dingen)
En hij wist ook een filmpje van een andere 'zangeres' waarin je Rinus dan telkens aan de zijkant zijn favoriete danspasje ziet doen (zo'n slang-beweging met z'n armen. Dat doet ie altijd en in al z'n clips)
En ik lach me altijd zo dood! In deze clip zie je hem af en toe in beeld, maar ook als je alleen die zangeres ziet zie je in de zijkant van het scherm telkens een arm voorbij komen. Volgens mij heeft ie daar echt een kwartier lang die slang beweging staan maken
Voor hem zie je trouwens de hele tijd zijn vrouw staan, die met dat rode haar![]()
Ik verwacht trouwens dat we dit liedje volgende week met z'n allen kunnen zingen![]()