Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissToseland schreef:Nicole schreef:die van jou heeft mooie manen
1.12men als je de plu er bij pakt worden het zulke plaatjes:
http://i738.photobucket.com/albums/xx27 ... g3171y.jpg
LisaDijk schreef:je vraagt nu iets raars eigenlijk janormaal gesproken vragen alle fotografen die gister op de meeting zijn geweest geld voor een fotoreportage, en jullie hebben nu in principe van heel wat fotografen gratis fotoreportages gehad
Citaat:Het is natuurlijk gratis en je krijgt waarschijnlijk een hoop foto's van verschillende fotografen!
WestBest schreef:LisaDijk schreef:je vraagt nu iets raars eigenlijk janormaal gesproken vragen alle fotografen die gister op de meeting zijn geweest geld voor een fotoreportage, en jullie hebben nu in principe van heel wat fotografen gratis fotoreportages gehad
Ben ik het eigenlijk niet helemaal mee eens. Ik weet niet hoe het met de anderen zit: maar ik heb gereageerd op een advertentie hier op Bokt waarin een model werd gezocht; met de tekst:Citaat:Het is natuurlijk gratis en je krijgt waarschijnlijk een hoop foto's van verschillende fotografen!
Ik heb er gister duidelijk ten dienste van jullie gestaan (ik heb me aan alle kanten aangepast aan jullie wensen, want daar kwam ik voor; dat was volgens mij ook de bedoeling).
Ik heb ook reiskosten gehad en kosten van een penning. Ik vind het niet raar om dan een of enkele foto's in origineel formaat te krijgen.
*edit: daarbij snap ik de 'gratis fotoreportage' niet als je vervolgens de foto's niet mag hebben. Dan was het 'model staan' dus gratis
WestBest schreef:Dat begrijp ik, maar dan huur ik jou in. Ik vertel je waar je moet zijn; wat de omgeving wordt, etc. Nu was dat andersom: julie zoeken modellen en bepalen wat er gaat gebeuren. Als het mij niets oplevert (behalve kleine foto's met logo); waarom zou ik dan meedoen met zoiets?
meggiemeg schreef:Als jullie een locatie zoeken waar bos, zand en water is op de veluwe kan je ook goed terecht op het Wekeromse Zand. Enig nadeel is dat er geen honden mogen komen, ook niet aangelijnd.
Tevens is Park de Hoge Veluwe erg mooi, daar hoef je je niet aan de ruiterpaden houden, nadeel daar is wellicht dat er entree moet worden betaald.
Bij de volgende meeting wil ik wel mijn paard als model naar voren schuiven, een mooie bonte van 1.80