[besloten]De gezelligste meiden van bokt gaan meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:55

Goed, jullie zoeken een datum uit, en dan zie ik wel of ik mee kan. ;)
Voorjaarsvakantie/maart/april kan ik niet in ieder geval. We hadden net afgesproken dat mei toch wel het beste uit kwam, omdat in april niet iedereen kon, juni vonden jullie te ver en in mei konden de meeste mensen, en nu willen jullie het weer verplaatsen naar voorjaarsvakantie/maart.. Dus as I said, kies maar een datum, maar dan zie ik wel of ik mee kan.. En anders ga ik niet mee. Vind het wel een beetje vervelend :o

__nina

Re: [besloten]De gezelligste meiden van bokt gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:58

Ik denk alleen dat we beter meerdere meetings kunnen doen omdat iedereen toch wat anders wilt enzo.
En ik heb eigenlijk ook geen zin om nog tot mei te gaan wachten omdat ik in die maand ook zit met mijn examens.

Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 19:13

Ik heb pas 3 maart ergens vakantie. :+

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:28

Ja dat was toch afgesproken, Anina. Rotterdam zouden we in mei doen en dan zouden jullie in de voorjaarsvakantie ergens nog iets leuks gaan doen.

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:31

Jorinda__ schreef:
Ja dat was toch afgesproken, Anina. Rotterdam zouden we in mei doen en dan zouden jullie in de voorjaarsvakantie ergens nog iets leuks gaan doen.

Ow dat is dan niet helemaal duidelijk, maar ik weet niet of ik in mei mag.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:38

Tja, we kunnen niet met iedereen rekening houden ;)

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:44

Citaat:
Shoppen - eten - Bios
Even invullen wie er mee gaan : Naam - datum die je NIET kan in mei - voorkeur zaterdag of zondag

Laura - Kan alle data - maakt niet uit
Jorinda - Ik kan zondag 15 mei niet - Voorkeur voor zondag
Vera - Kan voor zover ik weet alle data - is beide goed
Yanou - Weekend van 4, 5 en 6 maart kan ik niet (carnaval), verder alle data - Liever zaterdag, maar het maakt niet heel veel uit
Enya - 3 mei (en miss dat weekend niet, ouders zijn dan 26 jaargetrouwd) en maar de 27e niet - Beide goed

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:49

Enya schreef:
Citaat:
Shoppen - eten - Bios
Even invullen wie er mee gaan : Naam - datum die je NIET kan in mei - voorkeur zaterdag of zondag

Yanou - Weekend van 4, 5 en 6 maart kan ik niet (carnaval), verder alle data - Liever zaterdag, maar het maakt niet heel veel uit
Enya - 3 mei (en miss dat weekend niet, ouders zijn dan 26 jaargetrouwd) en maar de 27e niet - Beide goed
Gina, kan bijna alle datums denk ik en voorkeur zondag

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:24

Jorinda__ schreef:

Nouja jij kan in de voorjaarsvakantie & april & daarvoor niet
En ik zeg dat ik liever niet in mei ga vanwege me examens en dan krijg ik deze opmerking.
Terwijl ik bijna altijd kan maar niet als ik examens heb omdat dat gewoon voor mij te belangrijk is om te verpesten omdat ik moest meeten.

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:34

__nina schreef:
Jorinda__ schreef:

Nouja jij kan in de voorjaarsvakantie & april & daarvoor niet
En ik zeg dat ik liever niet in mei ga vanwege me examens en dan krijg ik deze opmerking.
Terwijl ik bijna altijd kan maar niet als ik examens heb omdat dat gewoon voor mij te belangrijk is om te verpesten omdat ik moest meeten.

Daar ben ik het idd wel mee eens .. Jij wil/kan niet in april/vakantie. En daar houden wij dan ook wel rekening mee. En als Anina niet kan kunnen we opeens geen rekening houden? Correct me if I'm wrong, maar lijkt me een beetje raar?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:47

Ik zei ook al, kies maar een datum en dan zie ik wel of ik mee ga ;)

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:12

Ik vind maart/ april ook prima! Ik ben alleen wel jarig op 13 april dus moet even kijken wanneer ik het vier :+

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:44

Ik vind t ook allemaal best :)
1 april ben ik jarig.. dus de familie zal dan 2 of 3 april wel komen, dus dan kan ik niet :)

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:48

hahaha, en ik de 13e dus die van mij komen of de 16 of 17 of 9 of 10 en Enya is 19 April jarig :P

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:26

Ja, dus op 19 april/weekend erna/ervoor wsl ook niet, maar ik plan niet in Februari al wanneer ik mn verjaardag vier _O-

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:43

Sorry meiden maar er is best veel gezeur, hebben we eindelijk afgesproken dat we naar rotterdam gaan, is het weer veranderd. Er blijft aldoor wel dat niet iedereen mee kan gaan. Ik kijk wel anders als jullie er uit zijn en zie dan wel of ik mee ga, ik denk gewoon dat het handiger is als we nou echt wat afspreken en een datum.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:57

Citaat:
Shoppen - eten - Bios

Gina, kan bijna alle datums denk ik en voorkeur zondag
Eléane - kan (waarschijnlijk) alle data - voorkeur zondag

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:39

Gina schreef:
Sorry meiden maar er is best veel gezeur, hebben we eindelijk afgesproken dat we naar rotterdam gaan, is het weer veranderd. Er blijft aldoor wel dat niet iedereen mee kan gaan. Ik kijk wel anders als jullie er uit zijn en zie dan wel of ik mee ga, ik denk gewoon dat het handiger is als we nou echt wat afspreken en een datum.

Ja, we waren dus al op de helft met het afspreken van een datum (we hadden al een maand, namelijk mei), maar dat moet nu weer veranderd worden. En niet om banketstaaf te doen, maar als er steeds maar mensen zijn die het willen veranderen komt er nooit een datum en is het zo juni. :Y)

Maargoed, ik hou me verder buiten het plannen, valt toch in het verkeerde keelgat, dus ik wacht wel gewoon af wat eruit komt.

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:25

Ik heb me 'ingeschreven' bij Rotterdam, alleen weet nou niet of dat in maart of mei bedoeld is?
Als iemand verdere ideeen of een datum heeft, zet maar neer, kunnen we zien hoeveel er mee kunnen/willen :)

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:27

Volgens mij konden er best veel mensen in Maart,
Dus ik weet niet wie er dan meekunnen?

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:27

__nina schreef:
Volgens mij konden er best veel mensen in Maart,
Dus ik weet niet wie er dan meekunnen?

Ik kan ik maart :)
Behalve de 27e, dan is moederlief jarig ;)
En dan viert ze het wsl het weekend erna ofzo?

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:17

Ik ben t wel met Jorinda eens :j we hadden afgesproken naar Rotterdam te gaan, in mei :) En nu vinden mensen dat te ver weg.. sorry maar daar komt alleen maar onduidelijkheid van :)
Ik zou zeggen: we gaan gewoon in mei, en evt plannen we nog een eerdere meeting voor degenen die niet willen wachten ;) Maar als we het iets verderweg plannen, kan er vast rekening mee gehouden worden, zodat er meer mensen mee kunnen, en je geen andere afspraken moet maken op die dag.

Volgens mij heeft nu zo'n beetje iedereen die nog mee leest, wel een datum aangegeven in dat lijstje dat die niet kan.. en er waren meer mensen die liever op een zondag wilden.. dus:
ZONDAG 8 MEI? ZONDAG 22 MEI? OF ZONDAG 29 MEI?
Roep maar! :)

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:18

Captain_ schreef:
Ik ben t wel met Jorinda eens :j we hadden afgesproken naar Rotterdam te gaan, in mei :) En nu vinden mensen dat te ver weg.. sorry maar daar komt alleen maar onduidelijkheid van :)
Ik zou zeggen: we gaan gewoon in mei, en evt plannen we nog een eerdere meeting voor degenen die niet willen wachten ;) Maar als we het iets verderweg plannen, kan er vast rekening mee gehouden worden, zodat er meer mensen mee kunnen, en je geen andere afspraken moet maken op die dag.

Volgens mij heeft nu zo'n beetje iedereen die nog mee leest, wel een datum aangegeven in dat lijstje dat die niet kan.. en er waren meer mensen die liever op een zondag wilden.. dus:
ZONDAG 8 MEI? ZONDAG 22 MEI? OF ZONDAG 29 MEI?
Roep maar! :)

Houden jullie er rekening mee dat 8 mei moederdag is?
Verder ga ik de 22e niet mee ivm examens, de 29e zou kunnen alleen dan ben ik denk ik brak van het feesten & gala :Y)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:18

Ik ga voor 29 mei! :D Dan heb ik tenminste ook geld om wat te doen, haha, dat krijg ik aan het eind van de maand.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:19

8 mei kon Enya trouwens ook niet, ivm trouwdag van haar ouders wat ze wss in dat weekend gingen vieren.
Geloof ik.