Ja ik ook wel.. Het enige nadeel is dat ik weer naar huis moet rijden..Straks word ik aangehouden.. *Hallllllllooo meneer politieeee, gedronken? Gezopen bedoel je!! *
*ziet Manu al helemaal flirten met meneer de agentScheelt dat ik vlakbij woon, zijn dan een stuk minder mensen die ik kan aanrijdenIk heb een leeftijd waarbij sterke drank drinken legaal is
Ja.. Nou bij ons nemen ze dat leeftijdengedoe niet zo serieus.. Sterke drank heb ik een paar jaar terug al ontdekt.. Ja, dan vraag ik of hij mij wil boeien en over de motorkap wil smijten.. Tenminste.. Als ie appetijtelijk is.. Niet zo'n zure agent die 4 jaar voor zn pensioen zit oid..
Hahaha!! Blijf ademen!InUitInUit*zouden we straks van Marlies straf krijgen voor het gigantisch offtopic gaan hier?*
ik kan er geen plaatjes van vinden. Het moet sexy zijn, maar niet ordinair. Stoer, maar niet te. vrouwelijk, maar niet te hoerig
Kom bij mij, heb er hier genoeg liggen We gaan wel erg offtopic, maar dit kan ook over een nieuwe meeting gaan
Ik moet nog steeds mijn nieuwe dvd's kijken..Ik heb Constantine ook al ruim drie jaar liggen.. Nog in de folie zelfs..
3 jaar Het is een geweldige film, zeker het kijken waard (en dan heb ik het niet over de kettingrokende Kenau Reeves )
DDenW is leuk xD en omg manu xD **ziet het voor zich en probeert het snel van haar netvlies weg te halen lol **
IndianLady schreef:Bah en ik moet nog tot half 11 vanavond iets doen. Maar wat? (ga de nachtdienst weer in)Je mag bij mij komen *winkt met een stapel dvd's en blu-rays* En Aifa uitlaten *neemt hond in de armen en zwaait ermee*