ikke ook! En jimmy ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is morgen al :8 Heb er zin in 
In eersel hebben ze fijne stallen en in dat uur word ze niet echt ziek. Heb wel een deken op stal
En vanavond moet ik al mijn spullen komen brengen! Het gaat zoo snel!
Nettieejj schreef:Dan al! Ik zit over een kwartier in de auto (morgen dan ) en staat mijn pony pas over 1 uur en een kwartier op de trailer!

) en hoe hij is in de trailer, dus we nemen het zekere voor het onzekere 
(bianca, als jij zegt ''ik rijd zelf naar sprundel, geef maar routebeschrijving, dan moet je t ff zeggen, dan mail ik die nog even als we daar dan iets na half 8 zijn is het nog tijd zat
)
Heb je haar nummer ?
Hilde_q schreef:als ik jou was zo ik die sowieso even mailenHeb je haar nummer ?

Hilde_q schreef:o ja![]()

ga je allemaal gek van doen 

wel keiveel huiswerk.. maarja .. Girlgamer schreef:Ow! Dus er is verder niks ernstigs behalve dat hij pijn had ofzo? In welk ziekenhuis is hij trouwens geholpen?
Nettieejj schreef:Hooii!
Ik moet een rugzak meenemen! Of ik moet i n een dag aan een uitrijdeken komen, en een dekensingel in mijn zak frotten, maar omdat hij geschoren is, moet hij daar op stal een fleece deken op! Wel balen, maarja, het moet maar, zolang het voor Jimmy goed is ben ik blij!
Nettieejj schreef:Dan al! Ik zit over een kwartier in de auto (morgen dan ) - op weg naar de manege, en staat mijn pony pas over 1 uur en een kwartier op de trailer!

Hilde_q schreef:haha
ik ga er om 7 uur uit bed voor te leren
vroeg je bed uit om op vakantie te gaan --> oke
Marije is rond half bij mij dus een kwartier later ben ik bij kakel
.
)
(ff mama laten zoeken denk
)
Zit toch op de kar kan dus makkelijk foto's maken.