Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadineex schreef:Essy ja staat al niet meer als reserve fotograaf, jij zit met Rianne in een groepje
Canadameer mag voor 12 uur dus dat word m niet, djiezus waarom werkt niks mee?!
Voor Oenkerk hoef je dus geen toestemming te hebben & het is daar droog?
Ik had gisteren echt geen tijd meer om in Burgum te kijken, stond 6 uur nog op de bus te wachten en als ik daar ook nog naartoe moest lopen...
Maar in de zomer was dat gebied al vochtig/soppig (nooit bij nagedacht..) maar ik zelf fotografeer liever in een open omgeving laatst ging ik met Samantha naar het bos met bewolking en mn foto's wouden niet goed lukken..
xDebora schreef:Wat jammer zeg... Ik vind het Canadameer een hele mooi plek, en ik denk dat het er ook nog best droog is... Er kunnen zeker niet 8 modellen voor 12 uur zijn gefotografeerd? En wat als we de portretfoto's + losgooifoto's voor 12 uur doen en de rijfoto's ergens verderop? Zodat je eigenlijk gewoon in het bos aan het rijden bent, of mag dat ook niet?
Oenkerk is denk ik niet heel veel variatie, of heb ik dat mis? Mijn mening is om het of gewoon in Burgum te houden, of alles voor 12 uur bij het Canadameer...
risje schreef:@marit, jij spreekt van een probleem wij niet;-)
Meerdere mensen spreken hier van onduidelijk, maar da's wat anders dan een probleem;-)
Maar goed, laat maar.....
xDebora schreef:Neee, en ik bedenk me net dat ik sochtens niet kan, dus dan zou ik ook moeten afzeggen x'D
Zullen we dan gewoon zoals we vanaf het begin zeiden, in Burgum houden? Ik denk dat dit de mooiste plek is die overblijft... De rijfoto's zullen dan denk ik ergens anders moeten (op de plekken die risje hiervoor zei) en dat de portret/losgooi foto's wat bij het water komen...
Edit: wat is het adres/postcode waar de meeting eventueel in Burgum wordt gehouden?
MXLISSA schreef:Bij "de greide" zit ook een pad, wat heb jij gevonden nadine?