Haha, begin je weer ? Nou, je moet lekker doen wat je mooi vindt toch! Is het een soort van suède-achtig iets, dat bruine zadel? (zo lijkt het op de foto)
Silence
Nou, wij hebben vandaag de enjoy the ride rit maar geschrapt. Waren uiteindelijk heel blij met die keuze.
aalstreep
Geplaatst: 24-06-12 18:24
het weer is inderdaad hopeloos
haha ja ben een twijfelaar en zal het waarschijnlijk blijven ook het probleem is dat ik bruin tuig mooier vind maar zwart beter vind staan volgens mij is het zadel in de 2 kleuren bruin gewoon geheel glad leder in 2 kleuren.
aalstreep
Geplaatst: 24-06-12 18:26
mag ik nog ff zeggen dat je een mooie wedstrijd outfit heb femke, zeker met dat zwarte bandje van de bandages
Wedstrijd hier is wel doorgegaan ondanks de regen. Verschrikkelijk nat geregend en caija zat wel te mutsen wegens dr veulen, maar ze liep best goed en ik had 183 en 185 pt en sharine 177 en 191 pt. Veulen was wel moeilijk met trailerladen en heeft dr been flink geschaafd, dat is wel balen.
Femzjje
Geplaatst: 24-06-12 19:25
Thnxx Saskia! Tja.. Is zo moeilijk om te kiezen, maar je had nu bruin toch? Kun je niet van iemand even een zwart zadel + hoofdstel lenen en kijken welke je nou toch leuker vindt?
Haha, wijs besluit Sandra!! Pfff, wat een weer is het vandaag...
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-12 19:34
Nou he. Voelde me eerst wel schuldig tov mijn stalgenootje want zij wilde zo graag. Maar kreeg vanmiddag gelukkig een whats appje dat ze toch wel heel blij was dat ik mijn gevoel gevolgd had. Was daar wel blij mee.
aalstreep
Geplaatst: 24-06-12 19:45
mn koetstuig is zwart dus ik weet dat het goed staat, vind alleen het bruine kleurtje van de Hidalgo wel heel bijzonder. ik denk dat als ik de Hidalgo neem dat ik deze in 2 kleuren bruin neem en als het de trekker word dan zwart. jaja ben nu zelf weer over het zadel aan het twijfelen. de lederkwaliteit van de Hidalgo is volgens buitenzinnig goed, net als de ruggengraat vrijheid en wat kwaliteit betreft zeker vergelijkbaar met trekker dus ik ben benieuwd.
Dott
Geplaatst: 24-06-12 19:53
aalstreep schreef:
wat we wel kunnen doen is een keer ergens ( niet of een fair of zo ) in kostuum gaan rijden en dan foto's maken ofzo. lijkt me namelijk nog steeds wel erg leuk om samen in kostuum te gaan rijden .
Ja lijkt mij ook erg leuk, ik heb sowieso nog wel 2 of 3 gothic jurken
Ja, met dit weer was dat geen succes geworden Sandra
Foto's zien er leuk uit Femke
Morgen de hoefsmid bellen, kan die sjel bijveilen, en dan eens kijken hoe het met meneertje gaat
aalstreep
Geplaatst: 24-06-12 20:35
Haha gaat dat lukken dan met een jurk op een paard ? Ik heb zelf een paar mooie mantels en kappen en een hoorn (om te blazen) jurken heb ik ook wel maar ehhhh ....... ben bang dat ik dat meteen in mn onderbroek zal zitten we moeten dan alleen nog ff kijken waar we dit gaan doen. heb er nu al zin in
Ja, ik denk dat dat wel lukt weet alleen niet of Sjel daar iets engs van vind Misschien een fotomeet organisere?
aalstreep
Geplaatst: 24-06-12 20:43
Jul vind dat wel best heb wel vaker met mantel op haar gereden. fotomeet vind ik dan weer niet zo eigenlijk. Dan sta je weer zo lang te poseren en met camera op zak schiet je snel ff een paar plaatjes.
Haha leuk hoor! Mooie foto's zijn altijd zo leuk om op terug te kijken Helemaal met een mooi gepoetst paard & een mooie jurk! Gaat de fotoshoot eigenlijk nog door tijdens ons weekendje??
aalstreep
Geplaatst: 24-06-12 21:35
Dames ik ga weer, ga mn charles Dickens film afkijken die ik gister begonnen ben
Volgens mij was t plan om zelf een paar uur in te lassen om foto's te gaan maken.. Ik ga denk ik toch foto's van Sjel laten maken (röntgen dan ), ik vertrouw het toch niet helemaal..
Haha dat zijn weer andere foto's dan idd.. Maar dat is wel verstandig Lianne, als je het niet vertrouwd zou ik dat zeker doen! Dat je achteraf niet kan denken: 'had ik maar...'
geen idee nog, ik was even aan het kijken naar welke kliniek ed. Vanavond even een stalgenoot vragen om haar ervaring, en ik ga morgen bellen omdat dan de staleigenaar er is en ik dus meteen kan kortsluiten of iets wel of niet kan
aalstreep
Geplaatst: 25-06-12 20:47
goh, wat een gedoe nog, wel slim om foto's te laten maken, ik hoop dat je er wat meer duidenlijkheid mee krijgt. wat fijn dat je stalbaas wil rijden dat bespaard je weer een hoop gedoe.
Silence