zag dat jullie nog een model tekort komen, wat wordt er precies verwacht? kan ik kijken of ik misschien nog iets kan regelen (heb een"gewone"anda ruin, loopt b/l niveau, heb alleen geen wat hij doet in de duinen!! ), en waar precies in de ldd is het?? mag ook per pb!
ok, thnx, kan ik het opzoeken!! Wat is verder de bedoeling, wordt er nog iets speciaals verwacht? optoming? ik las iets over kleding, is dit een vereiste?? ik heb niet het hele topic doorgespit, sorry!!
Ja, maar bij bijv rijfoto's heb je die eigenaar er toch ook bij. En een foto kan ook ontzettend veel extra uitdrukking krijgen door de eigenaar erbij op te zetten Dan is het wel leuk als de eigenaar er ook mooi uit ziet
T wordt gewoon STRALEND weer zondag... Let maar op!
horsieslii
Geplaatst: 12-07-12 18:26
Hoe zit het schema in elkaar van de fotografen? Snap er niks van
Bagheera_206
Geplaatst: 12-07-12 19:43
horsieslii schreef:
Hoe zit het schema in elkaar van de fotografen? Snap er niks van
Je zit in een fotografengroepje wat is genummerd van 1 t/m 5. Deze nummers vind je terug onder de modellen. 's Morgens zijn andere groepjes dan 's middags.
maaikysammy
Geplaatst: 12-07-12 21:10
sorry mensen! gaat niet lukken. we hadden al een afspraak staan, die ik in m'n enthousiasme even was vergeten!! Erg jammer! mocht het toch nog verzet worden, ivm het weer, dan hoor ik heel graag de nieuwe datum!!!
heel veel plezier en succes allemaal zondag, en hopen op veel mooie foto's, maar dat gaat vast lukken als ik zo de lijst met fotografen en modellen zie!!