Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne_J schreef:Fading schreef:Richard, had jij nou die ene steiger naast dietour foto xD? Ben zo benieuwd _o-
Hahahah ben ik ook benieuwd naar![]()
Ik ben ook benieuwd naar die foto die Richard had gemaakt van Dietour tussen de paaltjes op een heel gaaf moment, had je nog op je camera laten zien![]()
Eerst even begin maken aan de foto's van gisteren en dan ga ik wel weer even verder.

Bagheera_206 schreef:Madelon had er ook zin in!

Wat gaat de tijd toch hard. MadelonSunny schreef:Bagheera_206 schreef:Madelon had er ook zin in!
Haha ja, ik vond het echt geweldig!
@laura Super gaaf zeg!
Net even met m'n poowns door het weiland gecrost. Olivi is vandaag alweer 3 jaar gewordenWat gaat de tijd toch hard.
Eerst de hele zaterdagochtend fotoshoot, en toen zondag de hele dag wedstrijd. Toen hij s'avonds eindelijk weer de wei in kon, ging hij in plaats van door de wei crossen, gewoon terug naar zijn stal om wat hooi te eten. Het begint al een oud mannetje te worden

Ik heb nu m'n handen vol aan 2 poowns 
Hoe is je wedstrijd eigenlijk gegaan?
Het ziet er iig erg moeilijk uit.
Eerst moest ik ineens invallen in ons M-achttal, omdat dat er iemand ziek was geworden. Normaal rijd ik ook altijd mee, maar doordat dietour de hele week kreupel had gestaan, had ik niet kunnen oefenen. Maar nu moest ik dus invallen, en ik moest kopman zijn, iets wat Tour of ik nog nooit hadden gedaan. Maar ging erg goed en we hadden een 3de plaats
En dat gebeurt bijna nooit want andere rijverenigingen zijn altijd veel sterker dan ons kleine clubje