Dekens op en af doen mag je zelf tussendoor wel bekijken wanneer je hem op of af wil hebben, ik weet niet hoe lang dat kan.. Er is ook best wel veel tijd dus tijd zat om af en toe even te wisselen Voor de modellen ben ik nu bezig..
De lijst nu: Champie Enisco Odessa Sil Ijslander Kleine bonte tinker
En ik ben nog 2 andere leuke modellen aan het regelen
marjan1986
Geplaatst: 04-02-12 14:17
heel veel plezier en succes alvast! Zouden er niet meer modellen mee?
Aangezien er niet gestrooid wordt hier, kom ik morgen niet met de trailer, is mij gewoon te glad en 't risico wil ik niet nemen. gepost i.o.v. Deborah, gr Erik
Faline
Geplaatst: 04-02-12 15:54
Ik vind het heel vervelend, maar ik moet me ook echt afmelden. Ik ben net een uurtje uit mn bed en zo nodig nog zieker dan gister. Ogen/neus/keel alles is ontstoken en vol, icm met mn astma ben ik echt kapot. Ik kan niet eens normaal een trap op en neer lopen. Ik baal er wel van en durf me bijna niet af te melden ivm de vele afmeldingen. Maar het gaat gewoon echt niet. Al zou ik wel doorzetten, zou ik de trailer niet meekrijgen van mn ouders maar das logisch Ik had mn vader mee willen vragen, maar die is ook ziek.
Sorry dit wordt echt vervelend nu maar ik trek me terug. Voor mij is het puur portfolio materiaal waarbij ik echt aparte paarden zoek en al mijn voorkeus modellen zijn nu weggevallen.. spijt me echt maar dan wordt het voor mij op het moment echt een te prijzig ritje .. Nogmaals excuses..
Roomz
Geplaatst: 04-02-12 16:29
Ik wil morgen erg graag komen. Alleen ik heb geen vervoer meer dus weet niet hoe ik daar moet komen.
Ik meld mij ook af, deels dezelfde reden als Maysoon en roomz maar met de grootste reden dat er iets heel vervelends tussen is gekomen. Hierbij ook mijn excuses.
We zitten nu wel een beetje in een dilemma, we hebben nu nog maar 3 modellen van de oorspronkelijke lijst staan, we hebben nog 1 aanvulling en dan komen we op 4. Wel kunnen we nog een haflinger, shet of arabier kruising vandaan toveren maar daar houdt het op. Kunnen de fotografen en modellen die nog over zijn even aangeven of ze dit de moeite waard vinden? Al is het wel een hele mooie kans om nu in de sneeuw foto's te maken...
Hoewel ik het jammer vindt dat er nu heel veel afmeldingen zijn wil ik een passende oplossing vinden, en misschien zit er dan niets anders op dan het te verplaatsen..
Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik me nu wel heel erg schuldig voel Ik was nog best optimistisch onder weg Had bij mijn ouders nog heet water en handdoeken gehaald ed zelfs de weg van mijn ouders huis tot aan oude willem was allemaal toppie oude willems weg was erg slecht maar we zouden ook over diever kunnen gaan dus ik dacht wateren was voorgaande jaren ook prima te rijden maar ook hier was de weg slecht goede stukken die afwisselen met slechte stukken waar ik zelfs hier en daar wat aan het glijden ging en ik moet er niet aan denken dat daar een trailer combinatie aan de kant moet voor een tegen ligger het midden was over het algemeen prima te doen maar daar houd het ook mee op Dit zou een 3e van de rit zo zijn dus mijn moed zonk me al helemaal in de schoenen
Na overleg met de gene die me zou rijden vinden we het beide toch echt te gevaarlijk, sil is ons toch te dierbaar De stalbaas was vanochtend ook al zowat met trailer en al de sloot in gegleden (gelukkig lege trailer) en hij heeft een dikke 4x4 en een trailer er achter ontworpen voor wegligging
CoronaLime, Champie gaat niet meer mee.. Dus dan hebben we: een fjord, een ijslander, Odessa, Fries of kleine bruine pony, shetlander en evt nog een haflinger...
We gaan gewoon door voor de mensen die dat leuk vinden en we beginnen rond 11 uur.. Dan zullen we ongeveer 6 modellen hebben (ik wacht de reacties nog even af) en doen we 2 modellen tegelijk, we hebben sowieso 5 fotografen. Ik hoor nog graag wel wat van joyce_fury en liberty22...
Dan hebben we als modellen: Odessa Enisco Traudur Romeo Milan Douwe (shet + slee) Evt. Pippin
Ik geloof dat ik er ook nog eentje mis, die komt later wel in me op
als er een vervolg meeting komt dan ga ik liever dan heen , ik ben namelijk net naar de binnenbak geweest dat is heel dichtbij ons huis maar de trailer klep was kats bevroren kon hem helemaal niet meer dichtkrijgen , dus als ik niemand tegen het zere been trap dan wil ik graag een andere keer .Maar anders kom ik gewoon.