Zie inderdaad ook mooie foto's voorbij komen. Wat is dat een tijdrovende klus na een meeting om alles uit te zoeken, na te bewerken en online te zetten he?
Ik heb nu even snel gimp gedowload maar op de andere laptop hebben we photoshop en daar wil ik straks wel mee verder gaan. Nu gaat het voornamelijk over contrast iets opkrikken en bij sommige wil ik toch iets meer scherpte toevoegen
en dan geef ik me wel op en ga ik niet afzeggen voor een stom etentje
amy_leftover
Geplaatst: 04-05-12 10:25
Als het leerzame karakter blijft bij een volgende meeting, zou ik graag met camera en hond komen. Ik heb best een aardige camera en kan een redelijk plaatje schieten, maar blijf het lastig vinden om de juiste instellingen te vinden
Tja ik zou zeggen, organiseer een meeting Ik ga weer verder met bewerken, haha.
amy_leftover
Geplaatst: 04-05-12 10:32
xliisaa schreef:
Tja ik zou zeggen, organiseer een meeting Ik ga weer verder met bewerken, haha.
Wil ik best doen, maar ik wil de TS niet zo maar passeren. Wellicht wil ze zelf nog een keer een soortgelijke meeting in deze regio organiseren. Het leerzame aspect met een workshop e.d. is toch wel redelijk uniek.
MarianneV
Geplaatst: 04-05-12 10:33
Heb nog 2 meetingen lopen bij beide organiseer ik mee, maar ik ga daar niet hier "reclame" voor maken dat zou oneerlijk zijn
Ik denk persoonlijk dat het nog even duurt voordat ts een nieuwe gaat organiseren, Er zit echt super veel werk aan en ts, marinke dus heeft er echt zo veel tijd in moeten steken. Ik denk dat ze het zelf ook erg druk is met andere dingen Maarrr we hebben ook een huiskamer topic dus als je gezellig komt mee kletsen zien we vanzelf wel of ts weer een keer bezig gaat met zo'n meeting
amy_leftover
Geplaatst: 04-05-12 10:45
Lijkt me sowieso handig om pas over een tijdje een soortgelijke meeting te organiseren. Dan zal er ook meer animo voor zijn. 2x kort op elkaar een fotomeeting in dezelfde omgeving gaat wellicht wat lastig worden met fotograven. Modellen zijn er altijd wel te vinden in overvloed Linkje van het huiskamertopic?