nouuu, mijn vriendinnen wouden jullie wel ontmoeten (niet allemaal hoor, dat zijn er to much ) en eigenlijk wou er 1 dat wij meegingen aap, maar aangezien niet iedereen daar zin in heeft stelde Am voor om de meiden in de garage bij mij uit te nodigen zodat ze daar kunnen voordrinken . dus als iedereen het er mee eens is ga ik ze ook uitnodigen! Zijn hier mensen op tegen? dan hoor ik het graag
ehm, nou ligt er voor mij een beetje aan hoelang enzeuw.. Want ik vind het persoonlijk niet zo leuk als zij dan de halve avond bij ons zitten, want het is zegmaar wel onze meeting.. niet dat ze niet aardig zullen zijn ofzo, dat zijn ze vast wel maar meer dat dit wel de meeting was van het 'oude topicgroepje' om het maar even zo te zeggen, en ik zou het jammer vinden als daar dan andere mensen bijkomen snap je ? ik bedoel het niet banketstaaf hoor, en ik vind het best gezellig als ze even langskomen, en wil ze ook best ontmoeten, maar daarom: hoelang zouden ze er dan ongeveer bij zijn?
Nienkex
Geplaatst: 24-01-12 18:56
Ben ik met je eens klis, maar inderdaad gewoon voor 'even' lijkt me want als ze langer blijven hadden we net zo goed aleta ook kunnen laten komen vind ik
Ben ik het ook wel mee eens. Ik wil ze best ontmoeten (anders had ik het ook niet voorgesteld ) en het lijkt me ook heul gezellig, maar het is wel onze meeting
Ik vind dat ook best lang maar ik wil niet zeuren als andere mensen het wel graag willen
Nien als jij geen tijd hebt om te bakken geeft toch niet iedereen die wil mag natuurlijk iets meenemen, heb je geen tijd/zin dan toch lekket niet ik kijk wel even of ik daar tijd voor heb zaterdag
Ik dacht ook meer aan een half uurtje, gewoon zodat zij even langs konden komen om ons te zien. want anders gaat er best veel tijd van onze meeting af zegmaar, want we zijn al niet heel vroeg bij jou, en dan eten enzo, en dan is het al best snel half 9/9 uur. en t idee was gewoon meeten met het oude clubje, en dan vind ik het prima als zij langskomen hoor, leuk zelfs, maar gewoon eventjes.