Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DesireeK schreef:Ojee Car is het zo erg.. Ik heb alleen spierpijn
Maar was inderdaad heel erg leuk je weer eens te zien en te spreken na heel veel jaar..
Sanne zei nog: vorige keer durfde ik het niet maar omdat Car het zei had ik zoiets van Oke is haar paard en zij weet dat ze het kanvond het wel stoer.. heb wel leuke foto's van jullie gemaakt.. Die komen allemaal nog voorbij
lcranch schreef:DesireeK schreef:Ojee Car is het zo erg.. Ik heb alleen spierpijn
Maar was inderdaad heel erg leuk je weer eens te zien en te spreken na heel veel jaar..
Sanne zei nog: vorige keer durfde ik het niet maar omdat Car het zei had ik zoiets van Oke is haar paard en zij weet dat ze het kanvond het wel stoer.. heb wel leuke foto's van jullie gemaakt.. Die komen allemaal nog voorbij
Nou ik had al last van mijn keel, dus het snotteren kan er ook wel bij![]()
Was inderdaad erg leuk om je weer eens te spreken Desiree![]()
En Cody los zetten op het strand, doe eens gek toch?!
Ik heb haar al vanaf veulen en ze is nu 17, dus dan weet je best wat wel en niet kan....
Dat is het verschil Sanne, je moet in je stem duidelijk een commando geven en niet vragen
En eh, foto's?? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, waar waar
sanne_shelly schreef:Hihi weet ik wel Carmaar ik ben soms ook gewoon een beetje te lief... maar ze kijkt altijd zo schattig met van die puppypaardenoogjes waar je dan geen nee tegen kán zeggen
![]()
en ze heeft ook gewoon heel veel honger... beest krijgt nooit wat.... zo sneu!
![]()
Ohh die zijn mooi Malenka!!