maar me paardje staat er wel heel mooi op. kan jij mij niet helemaal weghalen!!
plofkop!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben ook ongeduldig maar de fotografen hebben van meer mensen foto's gemaakt.
het zijn voor de fotografen sowieso heel veel foto's die ze moeten uitzoeken en eventueel bewerken. Maar uiteindelijk komen ze allemaal 
zijn de foto's toch erg mooi geworden.
ze bleef braaf los staan.

vond het wel stoer.. heb wel leuke foto's van jullie gemaakt.. Die komen allemaal nog voorbij
als ik Cody op stal in de kleine paddock los laat gaat ze al op zoek naar voedsel terwijl ik "HOO" zeg... laat staan dat ik dat op het strand zou proberen
mij niet gezien... voor je het weet kan ik gaan rennen, en dat is errug gevaarlijk met 15 fotograven in de buurt hahaha
maar nu ga ik toch echt eerst mijn mandje opzoeken. DesireeK schreef:Ojee Car is het zo erg.. Ik heb alleen spierpijn
Maar was inderdaad heel erg leuk je weer eens te zien en te spreken na heel veel jaar..
Sanne zei nog: vorige keer durfde ik het niet maar omdat Car het zei had ik zoiets van Oke is haar paard en zij weet dat ze het kanvond het wel stoer.. heb wel leuke foto's van jullie gemaakt.. Die komen allemaal nog voorbij
lcranch schreef:DesireeK schreef:Ojee Car is het zo erg.. Ik heb alleen spierpijn
Maar was inderdaad heel erg leuk je weer eens te zien en te spreken na heel veel jaar..
Sanne zei nog: vorige keer durfde ik het niet maar omdat Car het zei had ik zoiets van Oke is haar paard en zij weet dat ze het kanvond het wel stoer.. heb wel leuke foto's van jullie gemaakt.. Die komen allemaal nog voorbij
Nou ik had al last van mijn keel, dus het snotteren kan er ook wel bij![]()
Was inderdaad erg leuk om je weer eens te spreken Desiree![]()
En Cody los zetten op het strand, doe eens gek toch?!
Ik heb haar al vanaf veulen en ze is nu 17, dus dan weet je best wat wel en niet kan....
Dat is het verschil Sanne, je moet in je stem duidelijk een commando geven en niet vragen
En eh, foto's?? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, waar waar

sanne_shelly schreef:Hihi weet ik wel Carmaar ik ben soms ook gewoon een beetje te lief... maar ze kijkt altijd zo schattig met van die puppypaardenoogjes waar je dan geen nee tegen kán zeggen
![]()
en ze heeft ook gewoon heel veel honger... beest krijgt nooit wat.... zo sneu!
![]()
Ohh die zijn mooi Malenka!!
Ja, nu pas, op de foto
Dus ik denk dat wij gewonnen hebben