Als jij voor het verzenden van het boek zorgt, kan je dan ook zorgen dat het gewoon volgende week verzonden wordt? Dan ben ik nl vrij en in principe wel meestal thuis. Postbode staat anders voor een dichte deur, en de pakketdienst heeft het al eerder voor elkaar gekregen een pakje gewoon over het hek te droppen, en dan vreten de honden het op (was met dat pakketje ook gebeurd...)
My thoughts exactly Bovendien moet ik dan eerst een elektrische gitaar aanschaffen denk ik. En hoewel JD dat wel ooit gedaan heeft, ga ik 'm in dit geval maar niet navolgen. Dan toch maar eerst die 12-string
Ik heb JM de link naar de PDF gestuurd, hij heeft alle tekst door google translate gehaald en is naar alle songs aan het luisteren.
Jullie krijgen allemaal z'n beste wensen, hij vindt het een ontzettend leuke collectie songs en is ook helemaal weg van 3js - ook al verstaat hij er geen bal van
John is grappig We hadden elkaar al 30 jaar kunnen kennen, als ik in m'n JD-tijd naar de VS was gegaan. Het blijft bijzonder dat dan toch blijkt: een vriend van een vriend is een vriend. We hebben duidelijk een hoop gemeen, en het is niet raar dat we allebei vrienden van JD waren.
Doordat ik dankzij jou weer ging gitaarspelen, ging ik op youtube naar opnamen van JD zoeken om in m'n herinnering terug te halen hoe hij ook alweer speelde. Niet de muziek dus, maar de techniek. En toen kwam ik allerlei songs tegen die ik me wel herinnerde maar die nooit officieel opgenomen waren, en die ik dus ook nooit meer gehoor had sinds John ze voor me gespeeld had (Last thing on my mind, bv ) en dat bleken oude opnames van John Marlowe te zijn. En toen heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en John M. een mailtje gestuurd.
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-11 21:01
Oh dear, John says that Google translate screwed up St Dracus and the Joor (whyever would that be? ) and would I supply a translation for him
Prrrr
Geplaatst: 25-07-11 21:08
Yes, you would - at some point in the not too distant future
Last thing on my mind: Dolly! En waar ik hem dan van ken... volgens mij echt hiervan:
Vind het wel leuk dat je door mij weer bent gaan gitaren trouwens!
Dan moet je even op iemands Facebook kijken Alet, daar zijn heel wat mensen getagged
Winged
Geplaatst: 25-07-11 21:33
Ik zag Amanda, Prrrr, Prrrr haar mannetje, Jans, Rock, Appel geloof ik, Ibbel, Iefke, Roos, Shanna, Bella en Eline sowieso voorbij komen. Nog mensen die ik wel ken maar niet herken?